ویترین خانواده
 

 

تکنولوژی تولید کفش کتانی نداریم
فارس| نایب‌رئیس اتحادیه کفش ماشینی با بیان این‌که تکنولوژی تولید کفش کتانی را نداریم، گفت: عدم توانایی تولید و تعرفه بالای کفش کتانی زمینه قاچاق این کالا به کشور را فراهم کرده است. مهدی مهربان با بیان این‌که وضع بازار کفش چرمی بسیار خوب است، گفت: به دلیل مزیت مطلق تولید چرم درکشور، تولید‌کننده ایرانی دراین بخش بسیار قوی عمل می‌کند. نایب‌رئیس اتحادیه کفش ماشینی با تأکید بر این‌که بازار داخلی و خارجی کفش چرم خوب است، افزود: تولیدات این بخش به عراق و بخش قابل توجهی هم به روسیه صادر می‌شود.

قطار تهران- کربلا راه‌اندازی شد
واحد مرکزی خبر| معاون مسافری راه‌آهن گفت که همزمان با اربعین حسینی(ع) و برای رفاه حال زائران، قطار تهران- کربلا راه‌اندازی شده و از فردا حرکت خود را در این مسیر آغاز خواهد کرد. میرحسن موسوی افزود: این قطار ساعت 15:30 دقیقه از تهران به شلمچه حرکت می‌کند و زائران پس از پیاده‌شدن برای انجام‌دادن تشریفات گذرنامه ۳۵کیلومتر با اتوبوس به بصره منتقل می‌شوند و پس از آن دوباره با قطار تهران- کربلا عازم کربلا خواهند شد.

سکه 11‌هزارتومان ارزان شد
ایسنا| در بازار دیروز دلار آمریکا با روند کاهشی ۳۶۲۵تومان و سکه تمام طرح جدید یک‌میلیون و۱۱۵‌هزارتومان عرضه شد. هرگرم طلای ۱۸عیار نیز نزدیک به ۱۱۳‌هزارتومان قیمت داشت. همچنین نیم‌سکه و ربع سکه به ترتیب ۵۶۲ و ۲۹۶‌هزارتومان فروخته می‌شدند. اونس جهانی طلا نیز برای معاملات در بازار نیویورک بیش از ۱۲۸۵تومان دادوستد می‌شد. همچنین در بازار ارز، یورو ۴۰۲۸تومان، پوند انگلستان ۴۵۳۰تومان و لیر ترکیه ۱۱۷۰تومان قیمت‌گذاری شده بودند.

توقیف بستنی غیراستاندارد NITEL
تسنیم| مدیرکل استاندارد استان تهران ازتوقیف بستنی غیراستاندارد با نام تجارتی NITEL در واحدی تولیدی در شهرک صنعتی عباس‌آباد خبر داد. مسلم بیات همچنین بر ابطال پروانه استاندارد 11 فرآورده غذایی در یک‌ماه گذشته خبر داد. او این فرآورده‌ها را بدین شرح اعلام کرد: آب لیموترش با نام تجارتی شاداب، بستنی با نام تجارتی لانوس، آب معدنی PET با نام تجارتی آکواآلتورا، کنسرو رب گوجه‌فرنگی با نام تجارتی 21، نوشابه‌های گازدار با نام تجارتی والتر، شیرفرادما با نام تجارتی میمک- ایلات- میلی، ماست و دوغ طراوت، فرآورده‌ یخی خوراکی با نام تجارتی طوفان، نوشابه گازدار رژیمی کولا با نام تجارتی دالکی، نوشیدنی میوه‌ای گازدار با نام تجارتی آکواجوس ارم.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/81158/ویترین-خانواده