گواردیولا قاتل شد، باتیستوتا عاشق
 

 

گروه ورزش |  لیگ قهرمانان هنوز خاطرات گابریل عمر باتیستوتا را به یاد دارد؛ به‌ویژه آن گلی را که با یک ضربه دیدنی وارد دروازه اشمایکل کرد. او حالا دور از میادین فوتبال، می‌نشیند و به اظهارنظر می‌پردازد؛ مثل روزهای اخیر که درباره بازگشت فیورنتینای محبوبش به اوج حرف زد. 
قول باتی گل به هواداران
بهترین گلزن تاریخ تیم‌ملی آرژانتین در یک مراسم خیریه در فلورانس از هواداران فیورنتینا خواست با صبوری فراوان، اجازه دهند تیم به روزهای اوج برگردد. فیو که زمانی با باتیستوتا تا آستانه قهرمانی در لیگ داخلی پیش رفت، اوضاع چندان جالبی ندارد اما به اعتقاد باتی گل به روزهای اوج بازمی‌گردد: «از این‌که بار دیگر به فلورانس بازگشته‌ام خیلی خوشحالم. این‌جا همیشه خانه من است و در شهر فلورانس احساس خوبی دارم.  فیورنتینا مهاجمان خوبی دارد که در بند مصدومیت هستند.  بدون تردید آنها از من بهتر بازی می‌کنند و می‌توانند به‌زودی به مشکل گلزنی تیم پایان دهند. فصل تازه شروع شده. بهتر است همه در فلورانس خونسرد باشند و به بازیکنان فیورنتینا کمک کنند تا بار دیگر همان تیم قدرتمند گذشته شود.»
کاریکاتوری برای مسی و رفقا
چند روز قبل، دیلی‌میل در مطلبی لیست سفارش غذای بازیکنان بارسا پس از تساوی در لالیگا را به تصویر کشید و از بلعیده شدن سالاد سزار توسط سوارس و پیتزا به وسیله نیمار و مسی نوشته بود.  این سوژه، بهانه لازم برای ترسیم یک کاریکاتور را داده است.  در این کاریکاتور، مثلث خوفناک البته هنوز تشکیل‌نشده بارسلونا، افرادی عاشق پیتزا 
ترسیم شده‌اند و البته لباس و نوع چهره آنها، تصویر گروهی آماده ظرفشویی را تجسم می‌کند. 
بایرن از آتش نجات یافت
بازیکنان درحال لذت بردن از ساعات ابتدایی حضورشان در هتل مجلل مسکو بودند که به صدا درآوردن آژیر مخصوص آتش‌سوزی آنها را نگران کرد. تیم گواردیولا برای بازی امشب مقابل زسکا مسکو به روسیه رفته و در هتلی در مسکو اقامت کرده اما در اولین ساعات اقامت با زنگ هشدار غافلگیرانه‌ای مواجه شد.  بلافاصله پس از به صدا درآمدن زنگ، اعضای تیم شتابان منطقه را به سمت رستورانی در همان حوالی ترک کردند و با عادی شدن اوضاع به هتل برگشتند. هنوز علت اصلی به صدادرآمدن آژیر مشخص
 نشده است. 
 زلاتان:  قهرمان نشدن من کار پپ بود
زلاتان ایبراهموویچ در آستانه رویارویی با تیم سابقش بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا پرداخت.  به اعتقاد او تصمیم‌های احمقانه گواردیولا باعث قهرمان نشدن بارسا در فصل درخشان او در این باشگاه شد: «به‌خاطر اشتباهات و تصمیمات غلط یک نفر خاص، بارسا از قهرمانی در فصل 2010-2009 لیگ قهرمانان بازماند؛ البته گذشته‌ها گذشته و من در بارسا روزهای خوبی داشتم.  وقتی بازنشسته می‌شوید، جام‌هایتان را می‌شمارید. دوست دارم قهرمان لیگ قهرمانان شوم. چنانچه این اتفاق رخ دهد، خوشحال می‌شوم اما اگر در رسیدن به هدف بزرگم ناکام بمانم هم شرمسار نمی‌شوم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/8108/گواردیولا--قاتل-شد،-باتیستوتا-عاشق