لیست جدید تیم‌ملی همه را غافلگیر کرد
 
سورپرایز کی‌روش، رحمتی بود
 

 

گروه ورزش| درحالی‌که از چند روز قبل رسانه‌های مختلف گمانه‌زنی‌هایی درخصوص اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم‌ملی برای اردوی پرتغال داشتند اما به نظر می‌رسد اکثر پیش‌بینی‌ها اشتباه بوده و لیستی که روز گذشته رسما از سوی فدراسیون اعلام شد کاملا با لیست‌های قبلی متفاوت است. 
علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند، دانیال داوری، محسن فروزان، رحمان احمدی، سیدمهدی رحمتی، مهرداد پولادی،‌ هاشم بیگ‌زاده، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، یعقوب کریمی، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، خسرو حیدری، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، جواد نکونام، علیرضا جهانبخش، رضا حقیقی، شجاع خلیل‌زاده، احمد آل‌نعمه، مهدی شریفی، سروش رفیعی، قاسم حدادی‌فر، مهرداد بیت آشور، محمدرضا خلعتبری، مهرداد جماعتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد عبدالله‌زاده، حسین ماهینی، وریا غفوری، ایوب والی،‌وحید امیری، سامان نریمان‌جهان و امیرحسین صادقی بازیکنان دعوت به این اردو هستند که از میان آنها 26 نفر 12 مهر به اردوی پرتغال می‌روند. 
از نکات جالب این اسامی می‌توان به حضور سیدمهدی رحمتی پس از حدود 2‌سال که مورد غضب کی‌روش قرار گرفته بود، اشاره کرد. درحالی‌که شاید خودش هم امیدی به دعوت از سوی کی‌روش نداشت، سرمربی پرتغالی همه را غافلگیر کرد و به نوعی با او آشتی کرد اما خبری از ‌هادی عقیلی دیگر بازیکنی که از سوی کی‌روش کنار گذاشته شده بود، در این لیست نیست. کی‌روش چندی پیش در مصاحبه‌ای خبر از یک سورپرایز برای هواداران تیم‌ملی داده بود که به نظر می‌رسد این سورپرایز دعوت از رحمتی بوده است. البته مشخص نیست که رحمتی در لیست نهایی کی‌روش هم حضور داشته باشد زیرا اسامی
 7 دروازه‌بان در میان بازیکنان دیده می‌شود. 
همچنین برخلاف چیزی که اعلام شده بود، لژیونرها نیز باید در این اردو حضور داشته باشند زیرا در روزهای فیفا برگزار می‌شود اما نکته عجیب دعوت از مهرداد پولادی است؛ بازیکنی که کی‌روش شدیدا به او علاقه دارد و در هر شرایطی که باشد، دعوت می‌شود. مدافع چپ تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی هنوز یک بازی رسمی هم انجام نداده و تیم جدیدش هم مشخص نیست اما با این وجود به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شود. البته چهره‌های جدیدی همچون مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد عبدالله‌زاده و سامان نریمان‌جهان هم که جزو پدیده‌های تیم خود بوده‌اند، نیز به چشم می‌خورند که باید خودشان را به کی‌روش ثابت کنند. 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/8105/سورپرایز-کی‌روش،-رحمتی-بود