نبرد مدعیان در تبریز
 
تلاش سرخابی‌ها برای فرار از بحران
 

 

گروه ورزش| رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته پرسپولیس میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. حمید درخشان از زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، از 2بازی 4امتیاز کسب کرده و برای این‌که نشان دهد انتخابش به‌عنوان سرمربی پرسپولیس و جایگزین علی دایی شدن تصمیم اشتباهی نبوده، همه تلاشش را برای پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان به کار می‌گیرد. در دیگر بازی حساس، امیر قلعه‌نوعی نمی‌خواهد به رکوردی برسد که آن را دوست ندارد؛ یعنی 3 شکست پیاپی با استقلال. آبی‌پوشان در چنین شرایطی میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود. استقلال روز جمعه با تیمی بازی دارد که در بحران به‌سر می‌برد و با تمام وجود برای فرار از بحران مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. بحث آمادگی ملی‌پوشان استقلال دغدغه اصلی قلعه‌نوعی است‌.  اما جدا از سرخابی‌ها، یک بازی حساس نیز در تبریز برگزار می‌شود. جایی که دو تیم مدعی تراکتورسازی و سپاهان رودرروی هم قرار می‌گیرند. تراکتورسازی در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که در هر 5دیدار خانگی خود به پیروزی رسیده است.
برنامه کامل هفته دهم
پنجشنبه 4مهرماه: ملوان- گسترش‌فولاد (ساعت16)، راه‌آهن - نفت مسجدسلیمان و صبای قم – سایپا (ساعت 17:20) و پرسپولیس – استقلال‌خوزستان (ساعت 18:30)
جمعه 4مهرماه: پدیده - پیکان،(ساعت 15:15)، فولاد – نفت‌تهران و تراکتورسازی - سپاهان، (ساعت 17:40) و ذوب‌‌آهن – استقلال (ساعت 18:30)


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/7618/تلاش-سرخابی‌ها-برای-فرار-از-بحران