تصمیم فرهادی بود که تیزر تلویزیونی لازم نیست
 

 

آی‌سینما| با توجه به استقبال بی‌سابقه مخاطبان از فیلم جدید اصغر فرهادی، انتظار می‌رفت که رسانه ملی تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را روی آنتن بفرستد، اما با گذشت بیش از دو هفته از اکران «فروشنده»، تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در هیچ‌یک از شبکه‌های صداوسیما پخش نشده است. این درحالی است که صداوسیما نسبت به گذشته بیشتر به تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی آورده و به صورت زیرنویس و آنونس به معرفی فیلم‌های سینمایی می‌پردازد. عدم پخش تبلیغات تلویزیونی «فروشنده» درحالی رخ داده که پیش از این تیزرهای تبلیغاتی فیلم «لانتوری» روی آنتن رفته بود. علی سرتیپی، مدیرعامل «فیلمیران» درباره این اتفاق گفت: «آقای فرهادی عقیده دارد که لازم نیست تیزری به صداوسیما ارایه شود و به همین دلیل تبلیغات این فیلم از رسانه ملی هنوز پخش نشده است. این موضوع تصمیم کارگردان این فیلم بوده است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/75655/تصمیم-فرهادی-بود-که-تیزر-تلویزیونی-لازم-نیست