خارج از گود‌
 

 

خطر محرومیت برای وزنه‌برداری ایران|در پایان اجلاس ماه میلادی آینده (سپتامبر) اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به امور این رشته و مسائل چند وقت گذشته آن رسیدگی خواهند کرد. یک سخنگوی این فدراسیون به رویترز اعلام کرد در ارتباط با موضوع بحث‌انگیز تصمیم علیه بهداد سلیمی در المپیک ریو، بحث خواهد شد. این مقام ناشناس اظهار داشت: «واکنش هواداران ایرانی به ما تعجب‌برانگیز و ناراحت‌کننده بوده است. اززمانی که تصمیم داوران در مورد سلیمی گرفته شد، مورد آماج حملات قرارگرفتیم که مسأله ناراحت‌کننده بوده است.» این درحالی است که دادگاه حکمیت ورزش اعتراض بهداد سلیمی را نسبت به رأی هیأت ژوری رد کرد.
احتمال کسر امتیاز از استقلال| هندریک هلمکه‌هافبک سابق باشگاه استقلال که دو فصل پیش تنها در یک بازی دوستانه مقابل نفت آبادان (دیداری به یاد مرحوم غلامحسین مظلومی) برای این تیم به میدان رفت بعد از مصدومیتی که در این دیدار متحمل شد بلافاصله از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که از طریق وکیل خود در فیفا پیگیر وضع قراردادش با استقلال بود حالا آبی پوشان را در آستانه کسر از امتیاز قرار داده و در صورتی که مطالبات این بازیکن پرداخت نشود
آبی پوشان با کسر امتیاز روبه‌رو خواهند شد.
زمان بازی خداحافظی نکونام تغییر کرد| درحالی‌که ستارگان لالیگا آخر هفته به ایران می‌آیند و روز پنجشنبه در دیدار نمادین روبه‌روی پیشکسوتان و ستاره‌های فوتبال ایران قرار می‌گیرند اما قرار است بازی خداحافظی جواد نکونام در زمان دیگری باشد. حسین یاریار، مدیرعامل باشگاه هنرمندان پس از نشست با علی پروین اظهار داشت: ‌«دیدار پنجشنبه تنها به پاس قدردانی از زحمات جواد نکونام برگزار می‌شود و دیدار خداحافظی کاپیتان سابق تیم‌ملی 21 آبان‌ماه و با شرکت ستارگان دنیا و یاران کاپیتان سابق تیم‌ملی انجام خواهد شد.»
داور کشتی رضا یزدانی محروم شد| کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی، تمو کازاراشویلی از گرجستان، تونگ کیون هونگ از کره‌جنوبی و سرگی نوواکوفسکی از روسیه را از امر داوری محروم و اعلام کرد بررسی‌ها برای مجازات بیشتر آنها در جریان است؛ این داور روس در دیدار گازیموف و یزدانی نیز عضو هیأت ژوری بود و 2 امتیاز مسلم نماینده کشورمان را نداد. براساس اعلام این کمیته، تمامی مسابقات کشتی برگزار شده در سی‌ویکمین دوره المپیک و حواشی‌های مربوط به آنها به‌دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج بررسی‌ها در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/72997/خارج-از-گود‌