فوتبال جهان
 

 

پایان ماگات
مردی که روزی بر اثر تمرینات زیاد، باعث راه گم کردن تعدادی از شاگردانش در تپه‌ها شده بود، قبل از این‌که فرصت لازم برای دیکته استراتژی‌های خودش را به دست بیاورد از فولام اخراج شد. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ‌هامبورگ می‌خواست ناجی تیم لندنی و باعث حضور مجدد تیم در لیگ برتر آن هم یک‌سال پس از سقوط‌ سال گذشته از لیگ برتر شود اما موفق به عملی کردن خواسته‌اش نشد.

کوبی، مالک بولونیا نمی‌شود
گفته می‌شد فیل کوبی برایانت یاد ایتالیا کرده و از آن‌جایی که احتمالا نمی‌خواسته یا دستش به میلان محبوبش نرسیده، قصد خرید تیم بولونیا را دارد اما مدیر برنامه‌های این ستاره بسکتبال آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد موکلش هیچ قصدی برای سرمایه‌گذاری در فوتبال ایتالیا ندارد. برایانت در بین اهالی بسکتبال به خاطر علاقه زیاد به فوتبال مشهور است.

محرومیت 6 ماهه ضارب موتا
برندائو، بازیکن سابق مارسی و فعلی باستیا به دلیل شکستن بینی تیاگو موتا، بازیکن ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن با محرومیت 6 ماهه مواجه شد. ماجرا مربوط به ابتدای فصل جاری لوشامپیونه است؛ زمانی که او در رختکن منتظر موتا بود و به محض ورود موتا با سر به بینی این بازیکن ضربه زد. پس از بررسی‌های صورت گرفته، برندائو با 6 ماه محرومیت مواجه شد.  

میلان - یوونتوس حساس‌ترین بازی هفته سوم سری A
تیم‌هایی که از آغاز دهه 90 تا به‌حال فقط در 8فصل به سایر تیم‌ها اجازه قهرمانی در سری A را داده‌اند و پرافتخارترین تیم‌های ایتالیا از آن برهه تا به حال محسوب می‌شوند، امشب در شرایط یکسان به لحاظ امتیاز و متفاوت در کیفیات در سن‌سیرو، حساس‌ترین بازی هفته سوم سری A را برگزار می‌کنند. آلگری، سرمربی فعلی یونتوس خیلی زود به تیم سابقش رسید. سرمربی سابق کالیاری در اولین فصل مربیگری در میلان، آخرین قهرمانی روسونری را در سری A رقم زد و حالا در یووه به دنبال تکرار دستاوردی مشابه است؛ میلان اینزاگی با پیروزی در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های تاریخ سری A مقابل پارما، حالا در امتیاز 6، همپای یووه پیش می‌رود. سرمربی جوان روسونری لباس هر 2 تیم را پوشیده؛ با این تفاوت که بنتی پس از ترک یووه و پیوستن به میلان، دوباره لباس بانوی پیر را به تن کرد!


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/6952/فوتبال-جهان