وزیر بهداشت با مراجع عظام تقلید دیدار کرد
 
آیت‌الله مکارم ‌شیرازی: عده‌ای در مورد برجام بی‌انصافی می‌کنند
 

 

وزیر بهداشت با سفر به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید گزارشی از عملکرد دولت یازدهم به آنان ارایه کرد.
آیت‌الله مکارم‌ شیرازی در دیدار با سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به این‌که عده‌ای در مورد برجام بی‌انصافی می‌کنند، گفت: با وجودی که رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت کردند، برخی که ادعای پیروی از ایشان را دارند باز در مسأله برجام تعبیر به خیانت می‌کنند. وی ادامه داد: در برجام در مورد مسائل، ذره‌ذره توافق كردند و ما باید طرف مقابل را هم در نظر بگیریم. آنها دوست ندارند جمهوری اسلامی ایران مقتدر و یكه‌تاز منطقه باشد.
آیت‌الله مكارم ‌شیرازی بیان داشت: برخی غافل از این هستند كه هر چه فشار دشمنان بیشتر شود، باید وحدت ما نیز افزایش پیدا كند؛ باید مسائل شخصی را كنار بگذاریم و گاهی این مسائل شخصی حاكم بر مقدرات جامعه نشود و منافع ملی و مردم باید اصل باشد.
همچنین آیت‌الله حسین وحیدخراسانی از مراجع تقلید در دیدار وزیر بهداشت به وی گفت: دولت تلاش گسترده‌اي را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس‌جمهوری برسانید. اين مرجع تقليد با اشاره به خدمات ظريف در وزارت خارجه گفت: حقا و انصافا بايد از تلاش‌هاي آقاي ظريف در وزارت امور خارجه قدرداني كرد.
آیت‌الله عبدالکریم موسوی‌اردبیلی نیز در دیدار با قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به خدمات پزشکی که در کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط وزارت بهداشت انجام شده که جای قدردانی دارد؛ دولت و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت توانستند اقدامات ارزشمندی به جامعه ارایه کنند. وی خاطرنشان کرد: اقدامات و خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست و من از مدت‌هاست با ایشان رابطه‌ای نزدیک و صمیمانه دارم.
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی نیز به وزیر بهداشت گفت: در موضوع برجام باید بکوشید که آن چیزی که خیر برای مسلمانان است، انجام دهید و ارتباط با دنیا داشته باشید. وی اظهار کرد: در این رابطه باید سوءتفاهم‌ها برطرف شود و همه برای همدلی و اتحاد در جامعه تلاش داشته باشیم.
همچنین آیت‌الله نوری ‌همدانی نیز در دیدار سید حسین قاضی‌زاده‌هاشمی مسأله فقر را مورد توجه قرار داد و گفت: فقر بلای بسیار بزرگی است؛ در حالی‌که اگر دستورات اقتصادی اسلام به‌درستی اجرا شوند، حتی یک فقیر هم در جامعه باقی نخواهد ماند؛ بنابراین سلام من را به جناب رئیس‌جمهوری برسانید و از ایشان بخواهید که به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: عدالت در همه زمینه‌ها باید به تمام معنا برقرار شود و امیدواریم مسئولان به مسأله اقتصاد مقاومتی توجه کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/61972/آیت‌الله-مکارم-‌شیرازی:-عده‌ای-در-مورد-برجام-بی‌انصافی-می‌کنند-