انتخابات از گوشه و کنار
 

 

تبلیغات زودهنگام نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منجر به رفتارهایی شده است که از اجاره انحصاری بیلبورد گرفته تا برگزاری جشن و دادن شام به مردم را شامل می‌شود. به گزارش ایرنا:
گفته شده است یک نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان‌شمالی پیشنهاد اجاره انحصاری بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از شهرستان‌ها را برای رقابت با دیگر نامزدهای حوزه انتخابیه داده است.

یکی دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس در یکی از شهرستان‌های استان خراسان شمالی جشن میلاد حضرت زینب(س) را با طعم انتخابات برگزار کرده و با دعوت از خانواده‌ها برای شرکت در این جلسه،  با قرعه‌کشی هدایایی به آنها داده است.

یکی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود استان مازندران که گویا پزشک است،  از بیمارانی که در یک هفته اخیر به وی مراجعه کرده‌اند،  حق ویزیت دریافت نمی‌کند.

نیروهای بازرسی انتخابات دوشنبه تابلو تبلیغی یا عنوان «دفتر ارتباطات مردمی» یکی از نامزدهای ردصلاحیت شده حوزه انتخابیه ساری و میاندرود را جمع کردند. این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حدود دو ماه پیش تابلو بزرگی را با عرض حدود دو متر و طول بیشتر از 10 متر در خیابان فرهنگ ساری با همين عنوان نصب کرده بود.

اتومبیل‌های کارناوال‌های انتخاباتی در آستارا از روزهای گذشته در این شهرستان راه افتاده و صدای بوق ماشین‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده، ضمن ایجاد آلودگی صوتی،  باعث راه‌بندان و ایجاد ترافیک در شهر و خیابان‌های اصلی می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/57505/انتخابات-از-گوشه-و-کنار