گزیده خوانی
 

 

   انتقاد از تعلل صادرات محصول کشاورزی به روسیه| ارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان آبزیان کشور با اشاره به این‌که ۱۵۰ تاجر اصلی ترک‌ها از ۴ـ۳ هفته پیش در روسیه چادر زده و برای صادرات به این کشور رایزنی می‌کنند، گفت: مسئولان ما هنوز درحال تصمیم‌گیری و تعلل در این ارتباط هستند.

  آغاز نوسازی محله‌ای با پرداخت وام ودیعه مسکن| سعید اسلامی عضو هیأت‌مدیره شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با تشریح برنامه‌های دولت برای استفاده از سازمان بورس به‌منظور تأمین مالی پروژه‌های بخش مسکن، گفت: نوسازی محله‌ای با پرداخت وام ودیعه مسکن به‌صورت پایلوت به اجرا رسیده است.

  مصوبه 200‌میلیاردتومانی صندوق توسعه ملی برای تعاونی‌ها| حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کاره و رفاه اجتماعی از تصویب 200‌میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی برای اختصاص به بخش تعاون خبر داد و گفت: 550‌میلیارد تومان از محل وجوه اداره‌شده منتظر اختصاص توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری است.

 گرفتاری بانک‌ها با تراکنش‌های‌ هزار تومانی | ناصر حکیمی مدیرکل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: درحال حاضر تراکنش‌های خرید شارژ تلفن‌های‌همراه، بخش قابل توجهی از ترافیک آنلاین شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص داده‌اند درحالی‌که ارزش این تراکنش‌ها عمدتا بین یک‌هزار تا دو‌هزار تومان است؛ در اغلب کشور‌ها، شبکه‌های بانکی خود را درگیر تراکنش‌های 30 سنتی نمی‌کنند بلکه برای ارایه این سرویس روش‌های جایگزین درنظر گرفته‌اند. وی گفت: همه ما باید در لایه‌های مختلف به این درک برسیم که خدمات بانکی گران‌قیمت است و نباید این خدمات گران را صرف تراکنش‌های کم‌ارزش کرد؛ منطقی نیست.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/5409/گزیده-خوانی