انعکاس مسئولیت اجتماعی بانک مسکن در تبلیغات
 

 

«ابزارهای الکترونیکی کاربردهای دیگری دارند». این پیام آگهی جدید بانک مسکن است که با بهره گیری از مفهومی جدید و تا حدی متفاوت از تبلیغات سایر بانکها منتشر شده است. ایده ای برگرفته از مسئولیت اجتماعی. بانک مسکن در رویکرد جدید خود، تنها استفاده از روش های الکترونیکی و فضای مجازی برای تسهیل عملیات بانکی را تبلیغ نمی کند بلکه آن را فرصتی برای بیشتر باهم بودن در جمع خانواده برمی شمرد. فرصتی که تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان موبایلی آن را از افراد خانواده گرفته اند و اکنون این فضای مجازی به تهدیدی بالقوه برای خانواده ایرانی بدل شده است؛ چنانکه گویا هر تبلیغی برای استفاده بیشتر از فضای مجازی، بر قطر دیوار بین والدین و فرزندان و همسران می افزاید. از این منظر، رویکرد جدید بانک مسکن با هدف جلب و جذب خانواده ها به استفاده صحیح و کارآمد از ابزارهای الکترونیکی بویژه در حوزه بانکداری الکترونیکی، نظیر همراه بانک، درگاه های تراکنش اینترنتی و تلفن بانک، معنایی جدید می‌یابند و آن، ابزارهایی برای کاهش زمان هدررفته در رفت و آمدها و دریافت و پرداخت ها به منظور باهم بودن و در کنار خانواده بودن است. این به معنای تلاقی مجدد ارزش های سودآوری بنگاه با ارزش های والاتری نظیر استحکام بنیان خانواده و اجتماع است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/50779/انعکاس-مسئولیت-اجتماعی-بانک-مسکن-در-تبلیغات