خبر
 

 

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام جباری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت روحانی مجاهد و عالم عامل، حجت‌الاسلام حاج سیدصابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی متن پیام ایشان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«درگذشت روحانی مجاهد و مردمی مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج سیّدصابر جباری رحمه‌الله علیه امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان را به مردم مومن و انقلابی استان مازندران به‌ویژه مردم عزیز بهشهر و به جامعه علمی آن استان و به‌خصوص به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
خدمات این روحانی بزرگوار در سنگر تبلیغ و تبیین و استقامت ایشان در خط قویم انقلاب و حضور در صحنه‌های مردمی، برای مردم آن سامان آشکار و مایه نام نیک و ذخیره الهی است انشاءالله. از خداوند متعال رحمت و غفران و حشر با اجداد طاهرینش را برای آن عالم عامل مسألت می‌نمایم.»
سیدعلی خامنه‌ای
۱۱ شهریور

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت صبیه نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت صبیه نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جناب آقای حاج سیدعلی غیوری دامت توفیقاته
درگذشت صبیه مکرمه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی صبر و اجر برای خاندان مصاب، برای آن مرحومه از پروردگار متعال رحمت و مغفرت مسألت   می‌نمایم.»
سیدعلی خامنه‌ای
۱۱ شهریور ۱۳۹۳

اقدامات شجاعانه آیت‌الله جباری در جبهه‌های دفاع مقدس در یادها باقی است
رئیس‌جمهوري روز دوشنبه در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدصابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در پیام خود به مناسبت درگذشت این عالم ربانی آورده است:
درگذشت عالم فرزانه، معلم عرفان، مدافع فداکار آرمان‌های اسلامی، حضرت آیت‌الله جباری نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم فراوان شد. هنوز اقدامات شجاعانه و دلگرم‌کننده این روحانی انقلابی در جبهه‌های دفاع مقدس در یاد و خاطره‌ها باقی است و نقش ارزنده ایشان در راهنمایی و حمایت مبارزان علیه استبداد ستمشاهی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و چشمگیر است. اینجانب درگذشت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و مفسر قرآن را که در کمال ساده‌زیستی و زهد عالمانه تأثیرات عمقی در ترویج معارف اسلامی و پرورش انسان‌های مومن و انقلابی داشت، به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و به‌ویژه مردم قدرشناس استان مازندران و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، برای روح بلند آن فقید علوّ درجات و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر و اجر مسئلت دارم.
حسن روحانی

رئیس‌جمهوری درگذشت امیرناصر کاتوزیان را تسلیت گفت
رئیس‌جمهوری روز سه‌شنبه در پیامی درگذشت امیرناصر کاتوزیان از حقوقدانان برجسته ایرانی را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: «درگذشت استاد ارجمند مرحوم امیرناصر کاتوزیان موجب تأثر و تألم فراوان گردید. بی‌شک فقدان این شخصیت دانشمند و پرتلاش برای جامعه حقوقدانان و دانش‌آموختگان علم حقوق که از آثار، تألیفات، خدمات علمی و آموزشی دکتر کاتوزیان بهره‌های فراوان برده‌اند، ضایعه‌ای بزرگ است. اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی و حقوقی کشور، همکاران، شاگردان و به‌ویژه خانواده معزز آن استاد گرانمایه تسلیت می‌گویم و علو درجات آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/5023/خبر