عدد خبر
 

 

60 میلیون تومان پیشنهاد افزایش سقف اوراق مسکن

بانک مرکزی پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر افزایش سقف وام اوراق مسکن تا سقف ۶۰‌ میلیون تومان را در دست بررسی دارد، هرچند این بررسی یک‌سال به طول انجامیده اما هنوز با این پیشنهاد موافقت نکرده است. سقف کنونی وام اوراق مسکن 35‌میلیون تومان است و احتمال دارد که برای مراکز استان‌ها سقف این وام 50‌میلیون تومان شود.

2000 ‌میلیارد  تومان اوراق مشارکت وزارت نیرو منتشر می‌شود

علیرضا دایمی معاون وزیر نیرو گفت: تا پایان‌ سال ۹۴ انتشار بیش از ۲۰‌هزار‌ میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی وزارت نیرو پیش‌بینی شده و درخواست صدور بیش از این مقدار برای اوراق خزانه اسلامی را به دولت ارایه کرده‌ایم. موافقت اولیه سازمان مدیریت برای انتشار اوراق مشارکت گرفته شده و منتظر تأیید نهایی هیأت دولت برای انتشار این اوراق هستیم.

1 میلیو ن قالیباف، ترک کار کردند

درحالی وزیر صنعت در نامه‌ای به وزیر کار خواستار پیش‌بینی و برآورد اعتبار پوشش خدمات بیمه‌ای قالیبافان در‌ سال ۹۵ شد که هنوز خبری از پاسخ نیست و تاکنون یک‌میلیون قالیباف به‌دلیل بیمه نبودن ترک کار کردند. نزدیک به 6‌سال از تصویب قانون بیمه قالیبافی در مجلس می‌گذرد و زمینه تخلف افراد سودجو، همچنان فراهم است.

2.8 میلیارد   دلار سرمایه‌گذاری فرانسوی‌ها در فرودگاه امام(ره)

پروژه 2.8‌میلیارد دلاری توسعه فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) که بزرگترین پروژه حمل‌ونقل ایران به شمار می‌رود، توسط ۲ شرکت فرانسوی انجام می‌شود. 2 شرکت فرانسوی بویگوس و ایرپورتس دو پاریس، درحال مذاکره با مقامات ایرانی برای ساخت دومین پایانه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در تهران هستند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/44565/عدد-خبر