سرخپوشان برای برانکو آلترناتیو تعیین کردند
 
مذاکره پرسپولیس با فرهاد کاظمی
 

 

شهروند| تاریخ برای پرسپولیس مدام تکرار می‌شود؛ در پایان چهارم لیگ‌ پانزدهم، اتفاقی کاملا مشابه فصل گذشته برای سرخپوشان رخ داده است، اتفاقی که تجربه می‌گوید منجر به تغییر در کادرفنی سرخپوشان می‌شود!
تکرار ماجرای درخشان
سال گذشته بعد از شکست پرسپولیس مقابل ملوان در هفته چهارم لیگ برتر، حمید درخشان مصاحبه‌های سریالی‌اش علیه علی دایی را آغاز کرد و همان روزها بود که جمله‌ای پر از ایهام بر تارک پرسپولیس بحران‌زاده ثبت کرد: «این پرسپولیس، مرا می‌خواهد». درخشان چند هفته بعد سرمربی پرسپولیس شد. حالا در پایان هفته‌چهارم لیگ‌ پانزدهم فرهاد کاظمی، سرمربی راه‌آهن بعد از برد مقابل صبای علی دایی از نامساعد نبودن شرایط برای ادامه همکاری با این تیم سخن می‌گوید. بعد از بازی «دایی فرهاد» فوتبالی‌ها در یکی از رستوران‌های سنتی تهران، یکی از مسئولان پرسپولیس را ملاقات و یکروز بعد رضا شاهرودی مذاکره کاظمی با پرسپولیس را تأیید می‌کند.
ماجرا چیست؟
در روزهایی که پرسپولیس بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته، رضا شاهرودی، یکی از دستیاران پرسپولیسی کاظمی از مذاکره او با سرخپوشان پرده برداشت: «واقعیت این است که با کاظمی مذاکراتی از سوی مسئولان پرسپولیس شده است اما خودش باید تصمیم بگیرد. کاظمی با راه‌آهن قرارداد دارد؛ با این وجود به نظر من با توجه به شرایط پرسپولیس این تیم یکی مثل آقافرهاد را می‌خواهد.» این خبر وقتی جذاب‌تر شد که از بین مسئولان پرسپولیس فقط جعفر کاشانی، رئیس هیات‌مدیره سرخپوشان حاضر به اظهارنظر دراین‌باره شد؛ کاشانی هرگز اصل خبر را تکذیب نکرد: «پرسپولیس خوب بازی می‌کند و مشکل ما این است که بازیکنان نمی‌توانند ضربات آخر را خوب بزنند. فعلا برانکو مورد حمایت ما است و فکر نمی‌کنم تغییری رخ دهد.»
دیدار سرنوشت‌ساز با فولاد
برانکو ایوانکوویچ فعلا مورد حمایت مسئولان باشگاه است ولی تجربه ثابت کرده مدیران باشگاه‌های پرطرفدار صبر زیادی ندارند. شاید دیدار با فولاد در اهواز آخرین فرصت برانکو باشد. دیداری سخت که با توجه به ناکامی‌های اخیر فولاد، می‌تواند برای سرخپوشان دردسرساز شود. از سوی دیگر شاید تعطیلی‌ای که بعد از پایان هفته پنجم لیگ‌برتر به وجود می‌آید، فرصت خوبی را برای ایجاد تغییرات مهیا کند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/41003/مذاکره-پرسپولیس-با-فرهاد-کاظمی