سرقت‌های سریالی پسر جوان با پوشش زنانه
 

 

پسری که با لباس زنانه سرقت می‌کرد دستگیر شد.متهم23 ساله به نام «حسن» پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیس به 8 سرقت طلاجات، پول، تبلت و لپ تاپ به ارزش 500‌میلیون ریال اعتراف کرد.  
پلیس شهرستان فریمان خراسان رضوی سارق حرفه‌ای را که در پوشش لباس زنانه به 8 منزل خالی از سکنه دستبرد زده بود دستگیر کرد.  فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در تشریح این خبر گفت: ‌ در پی چند سرقت شبانه از خانه‌های خالی از سکنه در یکی از مناطق شهر فریمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ «افشار نجاتی» افزود: ماموران کلانتری پس از شناسایی جغرافیایی زمانی و مکانی گشت‌های هدفمند را در مناطق آسیب‌پذیر فعال كردند تا این‌که در ساعات اولیه شب گذشته به زنی که سراسیمه از یک خانه متواری شد مظنون   و بلافاصله وارد عمل شدند.
پس از دستگیری او متوجه شدند متهم مرد است که با لباس مبدل زنانه به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد زده است. متهم23ساله به نام «حسن» پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیس به
 8 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، تبلت و لپ‌تاپ به ارزش تقریبی 500‌میلیون ریال اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/36256/سرقت‌های-سریالی-پسر-جوان -با-پوشش-زنانه