شرط وزیر جهادکشاورزی برای واردات برنج
 
مرغ 7‌هزار تومانی مورد تأیید ماست
 

 

محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی با بیان این‌که درحال حاضر به دنبال این هستیم که موجودی و میزان تولید برنج را احصا کرده و اگر نیاز به واردات باشد، به شرط آن‌که تأثیری بر قیمت برنج داخلی نداشته باشد، انجام شود، گفت: چند ماهی است واردات برنج متوقف شده است و از‌ سال گذشته در جهت حمایت از برنج داخلی تعرفه واردات برنج را افزایش داده‌ایم اما الان به دنبال این هستیم که موجودی و میزان تولید برنج را احصا کرده و اگر نیاز به واردات باشد، انجام دهیم. او افزود: این واردات به شرط آن است که تأثیری بر قیمت برنج داخلی نداشته باشد.
او درباره قیمت مرغ و بازار آن هم ادامه داد: از نظر ما قیمت گوشت مرغ تا حدود ۷‌هزار تومان قابل قبول است که تولیدکننده و مصرف‌کننده زیان نبینند. وی درباره طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد علاوه بر سهمیه عادی کالاهایی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ، جداول نیاز استان‌ها تنظیم و توزیع شود.
حجتی گفت: در مرکز هم پیگیری می‌کنیم که اگر در جایی کسری بود، پشتیبانی شود، ضمن این‌که در این زمینه تاکنون مشکلی گزارش نشده و این کالاها به اندازه کافی ذخیره شده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/34785/مرغ-7‌هزار-تومانی-مورد-تأیید-ماست-