روی خط حادثه
 

 

مجتمع اقامتی در آتش سوخت
نجات 15 زائر امام رضا(ع) از میان شعله‌های آتش
عصر روز سه‌شنبه یک واحد اقامتی 5 طبقه در خیابان دانش‌شرقی مشهد دچار آتش‌سوزی شد. در این آتش‌سوزی 15 زائر و 4 پرسنل در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند که با حضور به موقع آتش‌نشان‌ها به محل حادثه، تمامی این افراد نجات پیدا کرده و به نقطه امنی منتقل می‌شوند.
ابوالفضل تیموری مدیر حوزه 3 عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد در‌باره این حادثه گفت: 4 تن از زائران به دلیل گرفتگی مجاری تنفسی به دلیل استشاق گاز توسط عوامل اورژانس مورد درمان قرار گرفتند، همچنین کارشناسان آتش‌نشانی این مجتمع را مکانی خطرناک برای اسکان زائران اعلام کردند. بنا بر گفته شاهدان، علت اولیه آتش‌سوزی نشت گاز در مجتمع اقامتی زائران بوده است.
یک منبع آگاه پزشکی در اورژانس شهر مشهد، در تشریح جزییات بیشتر این حادثه افزود: پس از اعلام این آتش‌سوزی از طریق شبکه بحران، 3 دستگاه آمبولانس و 3 اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی اعزام و یک نفر از زائران را که شرایط جسمانی نامناسبی داشت، به بیمارستان منتقل کردند.

23 مصدوم در واژگونی خونین مینی‌بوس
شهروند| واژگوني یک مینی‌بوس در ساوه 23 مصدوم برجاگذاشت.
صبح ديروز واژگونی یک مینی‌بوس در محور قدیم ساوه-سلفچگان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «شهدای آوه» اعلام شد. با اعلام خبر این سانحه تصادف عوامل امدادی بلافاصله در محل حاضر و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند. علاوه بر اعزام نیروهای امدادی، دو گشت سیار طرح امداد و نجات تابستانی و یک خودروی پشتیبانی و عوامل اوراژنس - فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه - نیز با توجه به تعداد مصدومان به محل اعزام شدند که تعداد 10 نفر از مصدومان توسط عوامل امدادونجات جمعیت هلال‌احمر و 13 نفر توسط اورژانس به بیمارستان‌های شهرستان ساوه انتقال پیدا کردند. اين مینی‌بوس حامل 23 مسافر از قم به ساوه درحال حرکت بوده که در جاده قدیم این محور بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید واژگون می‌شود.
«محمد رضایی» رئیس جمعیت هلال‌احمر ساوه در مورد اين حادثه گفت: «حال عمومی همه مصدومان مطلوب است و هم‌اکنون در بیمارستان‌های ساوه تحت درمان هستند. در بین مصدومان چند زن و چند کودک نیز مشاهده شده که حال عمومی همگی آنان خوب است. هنوز کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را اعلام نکرده‌اند.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/34627/روی-خط-حادثه