صرفا جهت اطلاع!
 

 

  انتقاد مجدد کی‌روش| کا‌ر‌لوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی دیروز انتقادهایی از مسئولان ورزش ایران انجام داد. این، جملات او است: ‌ «متاسفانه این واقعیتی است که بعد از تمام قول‌هایی که داده شد مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست. بسیار کار سختی است ادامه دادن کارها وقتی که حمایت‌ها و قول‌ها عملی نشود. اگر مشکلات را تکرار کنم مطمئنم که شخصی می‌آید و من را پسر بد و آدم بد فو‌تبا‌ل معرفی می‌کند. برای من این مسأله مهم نیست. من از منافع فو‌تبا‌ل ملی ایران حمایت می‌کنم. آمادگی ادامه این بازی را نداریم. بازی که درنهایت باعث می‌شود ما از پا در بیاییم.»
  استعفای صالح از تیم امید| بلاتکلیفی‌های کادرفنی تیم فوتبال امید، حوصله مجید صالح را سر برد و باعث شد دستیار اول خاکپور از سمتش استعفا کند. صالح دراین‌باره گفته است: «کاشانی مرحله اول قراردادها را پیش برده است و قرار شده برای 4 ماه اول حقوق‌ها پرداخت شود. اگر قرار است از این به بعد ادامه همکاری صورت گیرد باید مجددا قرارداد امضا شود. البته چند پیشنهاد سرمربیگری در لیگ‌برتر هم دارم و می‌خواهم شانس خود را مجددا در لیگ امتحان کنم.»
 مرادی، سهمیه المپیک نگرفت| رقابت‌های ماراتن جایزه بزرگ سوئد، روز گذشته برگزار شد و محمدجعفر مرادی، نماینده دوومیدانی ایران عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد. مرادی در این رقابت موفق شد با ثبت زمان 2:21:09 به‌عنوان دومین نماینده از خط پایان عبور کند و بعد از «یکبر بایابل» از اتیوپی به مقام دوم برسد. او با این نتیجه سهمیه المپیک را از دست داد.
 برخورد عجیب فدراسیون با یک داور| فرزین صالح،‌ داور ملی فوتسال که چندی پیش از کفاشیان و افتخاری برای برگزاری مراسم ازدواج خود تقاضای پرداخت حقوق عقب‌افتاده‌اش را کرده بود، با ممانعت رئیس کمیته فوتسال برای پرداخت پولش رو‌به‌رو و همین مسأله باعث شد تا او مصاحبه تندی علیه مسئولان فدراسیون کند. دیروز از حراست فدراسیون فوتبال با وی تماس گرفته شد تا او به فدراسیون برود و درباره مصاحبه‌اش توضیح دهد. جالب‌تر این‌که صالح با محرومیت هم مواجه شده است!
 خداحافظی فردیناند از فوتبال| ریو فردیناند که تابستان گذشته بعد از ۱۲ فصل حضور در منچستریونایتد به تیم لندنی کوئینز پارک رنجرز نقل مکان کرده بود به دنبال سقوط این تیم به لیگ قهرمانی تصمیم به خداحافظی همیشگی از دنیای فوتبال گرفت. این مدافع ۸۱ بار پیراهن تیم‌ملی انگلیس را بر تن کرد و در چهار دوره جام‌جهانی حاضر بود.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/33133/-صرفا-جهت-اطلاع!