افشارزاده بدون استعفا از استقلال رفت!
 
پورحیدری، مامور انتخاب سرمربی
 

 

شهروند| با وجود این‌که بار دیگر هدایت سرخابی‌ها به دست وزارت ورزش افتاده اما به نظر می‌رسد باشگاه استقلال بعد از یک‌سال دچار تغییرات مدیریتی می‌شود و پس از آن باید به فکر انتخاب سرمربی باشد.
جدایی افشارزاده
بهرام افشارزاده که ‌سال گذشته با اصرار وزیر ورزش مدیرعاملی باشگاه استقلال را قبول کرد،‌ حالا بعد از یکسال بار دیگر با تصمیم گودرزی یک پست جدید گرفت. صبح دیروز در جلسه وزیر ورزش با افشارزاده، گودرزی به مدیرعامل استقلال پست مدیرکل حوزه وزارتی را پیشنهاد کرد که افشارزاده نیز آن ‌را پذیرفت. با این وضع به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال در جلسه فردای هیأت‌مدیره استعفایش را اعلام کند تا در وزارت ورزش مستقر شود.
ماموریت پورحیدری
در حالی که خبر جدایی افشارزاده داغ بود،‌ وی در حکمی منصور پورحیدری را به‌عنوان مسئول انتخاب سرمربی استقلال برای فصل آینده برگزید. جالب این‌که پورحیدری از حکمی که برایش صادر شده،‌ ابراز بی‌اطلاعی کرده است: «نه حکمی به دست من رسیده و نه کسی با من تماس گرفته که چنین مسئولیتی را قبول کنم. این مسأله باید در هیأت‌مدیره انجام شود نه این‌که یک شخص بخواهد به تنهایی مسئول مذاکره با مربیان یا گرفتن برنامه از آنها شود.»
معرفی 5گزینه نهایی
در حکمی که برای پورحیدری صادر شده رسما از سوی باشگاه اعلام شده که 5 گزینه داخلی مورد بررسی این باشگاه برای سرمربیگری استقلال قرار می‌گیرند. با این حال اگر قرار بر تغییر مدیریت در باشگاه استقلال باشد، انتخاب سرمربی به این زودی صورت نخواهد گرفت. مظلومی، فیروز کریمی، زرینچه، منصوریان و نامجومطلق گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال هستند که برنامه‌های خود را به پورحیدری ارایه خواهند داد.
مدعیان به صف شدند
با مطرح شدن بحث جدایی افشارزاده برخی از مدیران سابق این باشگاه برای جانشینی گزینه هستند. صحبت‌هایی درباره بازگشت امیررضا واعظ‌آشتیانی می‌شود اما خودش این موضوع را تکذیب کرده است. البته از سویی دیگر علی فتح‌الله‌زاده نیز اعلام کرده که لیست بازیکنان و برنامه‌های او برای فصل آینده آماده است و می‌خواهد به صورت 3 ساله باشگاه استقلال را اجاره کند. درنهایت باید دید برنامه جدید مدیران وزارتخانه برای باشگاه استقلال که در سال‌های اخیر کمتر از رقیب سنتی‌اش درگیر تغییرات بوده،‌ چیست.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/33132/پورحیدری،-مامور-انتخاب-سرمربی