صرفا جهت اطلاع!
 

 

 مرگ فوتبالیست آرژانتینی در زمین فوتبال| در جریان دیدار دو تیم دسته دومی آرژانتین کریستین گومز، بازیکن 27 ساله تیم اتلتیکوپارانا به دلیل سکته قلبی در زمین درگذشت. پس از این‌که این بازیکن در میانه‌های بازی به روی زمین افتاد، مسئولان ورزشگاه او را به بیمارستان نزدیک ورزشگاه بردند اما پزشکان نتوانستند برای نجات او کاری انجام دهند. امانوئل اورتگا، بازیکن تیم دسته چهارمی تیم
سن مارتین آرژانتین هم دو هفته‌ پیش در زمین بازی درگذشت.
  احتمال میزبانی ایران در بازی‌های آسیایی| هفته گذشته و در جریان سفر هیاتی بلندپایه از شورای المپیک آسیا به تهران، وزیر ورزش پیشنهاد برگزاری بازی‌های آسیایی زمستانی را به رئیس این شورا اعلام کرد. یکی از مشکلات مطرح در گرفتن میزبانی بازی‌های آسیایی زمستانی از سوی ایران شاید برگزاری رقابت‌های پاتیناژ بانوان باشد که در ایران امکان برگزاری آن به‌صورت عمومی وجود ندارد. ایران، تا این لحظه تنها کشوری است که پیشنهاد دریافت میزبانی را داده است.
 تمرین رئیس با ملی‌پوشان واترپلو| تمرین روز گذشته تیم‌ملی واترپلوی ایران درحالی در استخر روباز شیرودی برگزار شد که محسن رضوانی رئیس فدراسیون خود نیز به آب زد و پابه‌پای ملی‌پوشان تمرین کرد. این اقدام رضوانی موجب بالارفتن روحیه ملی‌پوشان و افزایش شادابی تمرین شد. واترپلوئیست‌های ایران از ساعت 19 امروز(سه‌شنبه) در دومین بازی خود در رقابت‌های توسعه جهانی به مصاف اندونزی می‌روند.
  نایب‌قهرمانی بچه‌های کیا| تورنمنت كوردیال كاپ با نایب قهرمانی تیم آكادمی مهدوی‌كیا و قهرمانی مونیخ 1860 به پایان رسید. در مسابقه فینال آكادمی، مهدوی‌كیا به مصاف مونیخ 1860 رفت و مسابقه آنها با تساوی به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی كشیده شد. در ضربات پنالتی تیم مونیخ 1860 با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید و قهرمان شد. در این رقابت‌ها تیم مهدوی‌کیا بایرن‌مونیخ را شکست داده بود.
  سفر قلعه‌نوعی به آمریکا| امیر قلعه‌نوعی، سرمربی استقلال در فصل گذشته بعد از ناکامی‌های متوالی با این تیم صبح امروز به آمریکا سفر می‌کند. او که در سال‌های گذشته نیز در چنین مقاطعی به آمریکا رفته بود، به مدت 15 روز در این کشور اقامت خواهد داشت.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/32633/-صرفا-جهت-اطلاع!