جشن قهرمانی چلسی در لیگ‌برتر باشکوه برگزار شد
 
جرارد رفت، نه مثل دروگبا!
 

 

شهروند| مساله‌ای که هفته پایانی لیگ برتر انگلیس را تحت‌تأثیر قرار داد، قهرمانی چلسی که هفته‌ها پیش این عنوان را به‌دست آورده، نبود؛ مسأله اصلی چیزی به نام تحقیر لیورپول در روزی است که استیون جرارد و دیدیه دروگبا برای آخرین بار پیراهن‌ تیم‌های خود را برتن کردند.
خداحافظی جرارد
چه کسی باور می‌کرد لیورپول در آخرین دیدار فصل 15-2014 لیگ در زمین استوک سیتی
 6 بر یک خرد شود؟ آخرین باری که لیورپول شکست سنگین مشابهی با دریافت بیش از 5 گل را در لیگ پذیرفته بود، به فصل 63-1962 باز می‌گشت که برابر تاتنهام در وایت‌هارت لین 7 بر 2 مغلوب شد. زمانی که به رهبری بیل شنکلی از لیگ دو به لیگ یک بازگشته بودند. آن روز تامی لاورنس درون دروازه قرار داشت و جیمی گریوز مهاجم تاتنهام با چهار گلی که زد مرد اول میدان شد. مسأله مهم‌تر اما خداحافظی تلخ استیون جرارد با لیورپول بود. استیوی برای هفتصد و دهمین بار با پیراهن لیورپول راهی میدان شد و گل صد و هشتاد و ششم خود را هم برای این تیم به ثمر رساند ولی تیمش پیش از آن 5 گل در نیمه نخست دریافت کرده بود. جرارد رفت ولی حکایت لیورپول همچنان باقی است. حالا برندن راجرز در لبه تیغ قرار گرفته و شاید دیگر روی نیمکت ننشیند.
جشن قهرمانی
چلسی که از دو هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بود، در خانه به دیدار ساندرلند رفت تا دیدیه دروگبا آخرین بازی خود را با پیراهن آبی‌های لندن انجام دهد. در این دیدار پتر چک نیز درون دروازه چلسی قرار گرفت. دیداری که به نظر می‌رسید برای چک نیز آخرین حضور در چلسی بود. چلسی این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان داد وجشن قهرمانی را برپا کرد تا ژوزه مورینیو از حالا به فکر فصل آینده باشد. در پایان این مسابقات تیم‌های چلسی، منچستر سیتی، آرسنال و منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. تیم‌های تاتنهام و لیورپول نیز راهی لیگ اروپا شدند و در انتهای جدول کوئینز پارک رنجرز به همراه برنلی به لیگ قهرمانی سقوط کردند و‌هال سیتی به پلی‌آف رسید.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/32631/جرارد--رفت،-نه-مثل-دروگبا!