اخبار كوتاه
 

 

آثار بزرگمهر حسین‎پور، کاریکاتوریست و نقاش از ۷ خردادماه در گالری راه ابریشم پارک لاله به نمایش گذاشته خواهد شد.

اشکان خطیبی، بازیگر تئاتر از حضورش در نمایش «سینما‌های من» به کارگردانی محمد رحمانیان خبر داد.

نمایش «مارشملو» به کارگردانی آلبرت بیگجانیان موفق به دریافت جایزه ویژه هیأت داوران در جشنواره نمایش عروسکی زورینیای اشلای اوکراین شد.

«ان میرا»، کمدین آمریکایی و مادر «بن استیلر» در ۸۵سالگی درگذشت.


«جان نش» ریاضیدان سرشناسی که داستان زندگی‌اش الهام‌بخش ساخت فیلم معروف «ذهن زیبا» شده بود‌، در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

رسیتال آواز کلاسیک و پیانو به خوانندگی سعید شکوهی و نوازندگی کامیاب بهرودی پنجشنبه هفتم خرداد در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی تامای با قطعاتی جاودان از موسیقی سنتی آذری با صدا و اجرای داریوش دهری چهارشنبه 20 خردادماه ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه‌مندان است.

دو نمایشنامه «لطفا با مرگ من موافقت کنید!» و «شکار بزرگ شنبه» نوشته شهرام کرمی توسط نشر افراز و انتشارات سروش منتشر می‌شود.

مجموعه مستند «راز رنگ‌ها» با نگاهی متفاوت به مقوله رمز و راز رنگ‌ها و رابطه آن با تجارت و رفتار انسان‌ها در سه قسمت روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

نسخه تصویری اپرای «رستم و سهراب» به آهنگسازی و رهبری ارکستر لوریس چکناواریان شنبه نهم خردادماه در فرهنگسرای نیاوران تهران نمایش داده می‌شود.

رئیس انجمن «گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم» از ۵۳ساله شدن این انجمن و جشن کوچکی که دیروز در خانه سینما برگزار شد، خبر داد.

فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پنجشنبه 7 خردادماه کلید می‌خورد.


مراسم جشن امضا از آخرین کتاب مسعود کیمیایی با عنوان «سرودهای مخالف ارکستر بزرگ ندارد» درحالی در شهر شیراز برگزار شد که در این مراسم از تمبرهایی با عکس و نام مسعود کیمیایی در مدرسه سینمایی کیمیایی در شیراز رونمایی شد.

رئیس مجموعه تئاترشهر در آخرین نشست رسانه‌ای خود در اسفندماه ‌سال ۹۳ از بازگشایی مجدد سالن سایه در نیمه اردیبهشت ‌‌سال‌جاری خبر داد اما با وجود پایان اردیبهشت‌ماه، سالن سایه همچنان تعطیل است.

اولین مرحله کمپین ایران مدرن من (my_modern_iran) چهارشنبه (۶ خرداد) به پایان می‌رسد و نخستین برنده این رقابت؛ جایزه خود را دریافت می‌کند. در این مراسم که به همت باشگاه مسافرتی ایرانیان برگزار می‌شود، جمشید مشایخی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. کمپین رسانه‌ای ایران مدرن من چندی پیش توسط عده‌ای از فعالان رسانه‌ای جهت بازتاب متفاوت از چهره میهمان در نگاه مردم جهان شکل گرفت و از طریق شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه اینستاگرام بیش از ۱۰۰۰ قطعه عکس مورد ارزیابی داوران واقع شد. این کمپین فعالیت خود را تا پایان تابستان جاری ادامه خواهد داد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/32560/اخبار-كوتاه