صرفا جهت اطلاع!
 

 

 اعلام آرای متخلف‌های دربی| کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را برای متخلفان دربی 80 پایتخت صادر کرد. بر این اساس سوشا مکانی و حنیف عمران‌زاده 3 جلسه محروم و دو‌میلیون تومان جریمه نقدی شدند. همچنین امید عالیشاه، علیرضا نورمحمدی و امیرحسین صادقی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2‌میلیون تومان جریمه محکوم شدند. ضمن این‌که باشگاه پرسپولیس به‌دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگرانش به زمین مسابقه به پرداخت 5‌میلیون تومان جریمه محکوم شد.

 زلزله مدیریتی در فولاد| محمد صیادنژاد و محمدعلی فرهادزاده عضو هیأت‌مدیره و سیف‌الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد به‌دلیل عدم رفع دغدغه‌های مالی که مدتی پیرامون این باشگاه وجود دارد استعفای خود را اعلام کردند. گویا مسئولان کارخانه فولاد قول داده بودند بودجه باشگاه برای ‌سال‌جاری نیز مانند‌ سال گذشته باشد تا فولاد کار خود را مانند گذشته ادامه دهد و به نظر می‌رسد که عدم تحقق این موضوع، مدیران باشگاه را به استعفا واداشته است. در این میان شایعه حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال نیز بیش از پیش شنیده می‌شود.

  راه‌آهن تبرئه شد| با رأی کمیته انضباطی باشگاه راه آهن از استفاده غیرقانونی بازیکن خارجی تبرئه و تغییری در جدول لیگ ایجاد نشد. پیش‌از این اعلام شده بود موتومبا بازیکن راه‌آهن بعداز عقد قرارداد با این تیم در لیگ ترکیه به میدان رفته است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/32519/-صرفا-جهت-اطلاع!