خبرنامه
 

 

انتصاب مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی حسین کتابدار را به‌عنوان مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد. دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در حکم انتصاب حسین کتابدار آورده است: «با عنایت به اهمیت و گستردگی وظایف و کارکردهای این حوزه از جنابعالی انتظار دارم ضمن برقراری تعامل مثبت با بدنه اجرایی و توجه به ماموریت‌های متعدد و متنوع جمعیت و با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند خود و استفاده از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و کارکنان و حسن اجرای بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های جمعیت به کار گرفته و با ایجاد تمهیدات ویژه و برقراری ارتباطی مستمر، برنامه‌ریزی، تهیه و تنظیم برنامه‌های بازرسی دوره‌ای یا موردی و ارایه پیشنهادات و راهکارهای مناسب به منظور رفع معایب و مشکلات موجود، زمینه لازم جهت خدمت هر چه بیشتر و پاسخگویی شفاف به مردم عزیز را فراهم آورید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسألت دارم.»

انتصاب مشاور دبیرکل هلال‌احمر
دبیرکل جمعیت هلال احمر در حکمی علی اکبر غیرتی را به سمت مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. مهندس علی اصغر احمدی در حکم علی اکبر غیرتی آورده است: «نظر به تعهد تدین و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب
می‌گردید. از آنجا که حوزه دبیرکل بازوی اجرایی و پل ارتباطی میان واحدهای مختلف جمعیت می باشد و در این مسیر هماهنگی و انسجام حوزه های گوناگون از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. بدینوسیله مسئولیت خطیر هماهنگی و نظارت حوزه دبیرکل به جنابعالی محول می گردد تا ضمن بهره گیری از نظرات اندیشمندان و صاحب نظران حوزه های کاری جمعیت و استفاده از توان مدیران و همکاران حوزه مساعی و تجارب علمی و اجرایی خویش را در جهت خدمت رسانی مطلوب جمعیت هلال احمر بکارگیرید. توفیق روز افزون شما را در انجام وظایف محوله از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

اهدای هدیه ازدواج به ۳۰۰زوج جوان در ارومیه
خیر داوطلب جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوی، هدیه ازدواج ۳۰۰ زوج در شهرستان ارومیه را همزمان با ۲۷ رجب، عید بزرگ مبعث و برگزاری جشن ازدواج این زوج‌ها، به آنها اهدا کرد. فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در این مراسم گفت: «با مشارکت انسان‌های آسمانی، دست‌های خیر و نگاه
نوع‌دوستانه آنها، رنج و درد مردم کم شده و شادی برای همه فراهم می‌شود که این جشن ازدواج آسمانی نمونه‌ای از این اقدام خداپسندانه است.»

ارايه رشته کارشناسی‌ارشد حقوق بشردوستانه در موسسه علمی-کاربردی هلال
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر از تحصیل ۳۰‌هزار دانشجو در موسسه
علمی -کاربردی این جمعیت در ۳۳ رشته خبر داد. داوود شجاعی‌زاده در حاشیه افتتاح انبار امدادی آوج اظهار کرد: «موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌‌احمر در ۳۳ مرکز استان فعالیت می‌کند و درحال حاضر ۳۰‌هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.» او افزود: «این دانشجویان در ۳۳ رشته شامل ۱۵ رشته در مقطع کاردانی، ۱۵ رشته کارشناسی و 3 رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند و مهرماه امسال نیز در رشته‌های کاردانی فوریت‌های پزشکی و پرستاری و نیز کارشناسی‌ارشد حقوق بشردوستانه برای نخستین‌بار در کشور در این موسسه ارایه می‌شود.»

استاندار آذربایجان‌غربی عضو داوطلب هلال‌احمر شد
دکتر عباس سیدزکریایی به همراه معاونان، روسای شعب و تعدادی از جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با قربانعلی سعادت، استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کردند. در پایان این جلسه، استاندار آذربایجان‌غربی با بر تن کردن کاور داوطلبی جمعیت هلال‌احمر و دریافت کارت عضویت، عضو این نهاد مردمی و عام‌المنفعه شد.

افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای هلال‌احمر خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: «مرکز پزشکی هسته‌ای و استخر سرپوشیده هلال، ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و امام‌جمعه موقت اهواز افتتاح شد.» دکتر علی خدادادی در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: «مرکز پزشکی هسته‌ای با مشارکت بخش خصوصی و همکاری جمعیت هلال‌احمر و با اعتبار ۲میلیارد   و۳۰۰‌میلیون تومان ساخته شده است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/31729/خبرنامه