دیالوگ روز
 

 

حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی: جمع شدن 15 کتاب از میان چندهزار کتاب در نمایشگاه کتاب چیزی نیست.
مهراب قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس: معتقدم اينستاگرام درحال حاضر بهترين فضا براي تبليغ است. يك آگهي روزنامه‌اي يا حتي تلويزيوني، در نهايت ٤ تا ٥‌هزار مخاطب دارد، در بهترين حالت. اما در اينستاگرام با ٣٠٠‌هزار فالوئر، حداقل هر پست ٥٠‌هزار بازديد دارد. به نظرم همين بهترين راه تبليغ براي تيزرهاي سينمايي و كارهاي ديگر است. هنوز ظرفيتش درك نشده، اما اين فضا فضاي تبليغاتي خوبي است و به نظرم بايد از آن استفاده كرد.
امیرحسین علم‌الهدی، مدیر گروه سینمایی «هنر و تجربه»: بنيان‌گذار انقلاب اسلامي، امام‌خميني(ره)، در وظيفه هنر فرمودند: هنر در مدرسه عشق نشان ‌دادن نقاط کور معضلات اجتماعي، اقتصادي، سياسي و نظامي است و چه زيبا بني‌اعتماد با قصه‌هاي خود ما را با نقاط کور معضلات جامعه اطرافمان همراه مي‌کند؛ قصه‌هاي انسان‌هايي که براي زندگي‌کردن مي‌جنگند و ما را به فکر درمان اين معضلات پنهان مي‌اندازند. باور کنيم بيان صادقانه معضلات جامعه نه سياه‌نمايي است و نه معاضدت با دولت....
احمد طالبی‌نژاد، منتقد پیشکسوت سینما و تلویزیون: متاسفانه اعتماد مردم از تلویزیون سلب شده و نه به لحاظ موضوع خبر و خبررسانی و نه از حیث سرگرمی دیگر به تلویزیون بهایی نمی‌دهند. من فکر نمی‌کنم این همه شبکه به دردی بخورد و اگر همه شبکه‌ها ادغام شوند و دو سه شبکه خوب داشته باشیم می‌شود پاسخگوی نیازهای نسل امروز بود.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/31290/دیالوگ-روز