گزیده خوانی
 

 

   2‌هزار حلقه چاه غیرمجاز در تهران پر می‌شود| خسرو ارتقایی مدیرعامل آب منطقه‌‌ای تهران با اعلام این‌که امسال 2‌هزار حلقه چاه غیرمجاز در تهران پُر می‌شود، گفت: هم‌اکنون میزان فرونشست در دشت‌های استان تهران بین ۱۶ تا ۳۶ سانتی‌متر در‌ سال و کسری آبخوان نیز در دشت ورامین ۲ متر و در دشت هومند - آبسرد که دشت کوچکتری است، حدود ۵ متر است.
ثبت بزرگترین جهش ماهیانه قیمت نفت طی ۶‌سال اخیر| قیمت جهانی نفت در جریان معاملات ماه گذشته میلادی بیش از ۱۱ دلار افزایش یافت که بزرگترین جهش ماهیانه در طی ۶‌سال اخیر به شمار می‌رود.
بحرین مدیریت ۲ شرکت ایرانی را در اختیار گرفت| به گزارش رویترز، بانک مرکزی بحرین   اعلام کرد، به منظور حمایت از حقوق سپرده‌گذاران و بیمه‌گذاران، مدیریت اموال 2 شرکت مرتبط با ایران، به نام‌های فیوچر بانک و شرکت ایران اینشورنس را در اختیار گرفته است.  
اجرای مرحله اول «پیمایش سوخت» از اول خرداد ۹۴| شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با اشاره به اعلام آمادگی اصناف برای اجرای طرح تخصیص سهمیه سوخت براساس پیمایش ناوگان گفت: مرحله اول این برنامه از اول خردادماه امسال و مرحله دوم آن مهرماه ۹۵ اجرا می‌شود.
اسقاط بیش از 4‌هزار خودرو در فروردین| علیرضا فیض‌بخش رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با اشاره به اسقاط 4129 خودروی فرسوده در یک ماه کاری نخست ‌سال 94 گفت: اگر براساس مصوبه معادل‌سازی گواهی اسقاط خودروهای فرسوده، تعداد اسقاط خودروهای فرسوده در یک‌ماهه نخست ‌سال 94 را محاسبه کنیم، معادل 6هزار سواری فرسوده در این یک ماه از رده
خارج شده‌ اند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/30343/گزیده-خوانی