فرمانده کل سپاه:
 
آل‌سعود در معرض سقوط و اضمحلال است
 

 

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که مسئولان ما به خاطر ملاحظاتی که در گذشته داشتند درخصوص عربستان حرفی نمی‌زدند، تأکید کرد:  با حملات عربستان به یمن چهره خائنانه آل‌سعود مشخص شد و مسئولان باید ملاحظه‌کاری گذشته را کنار بگذارند.
به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم‌پزشکی سپاه «باقرالعلوم» که در سالن همایش دانشگاه علوم‌پزشکی بقیة‌الله(عج) تهران برگزار شد، مخالف داشتن را از ویژگی‌های حرکت‌های جهادی دانست و اظهار داشت:  حرکت‌های جهادی باید برای خدا و خالصانه و با تلاش باشد، به‌عنوان مثال در بحث بودجه مخالفت‌هایی را که مانع رسیدن بودجه به امور تحقیقاتی می‌شود باید بشناسیم و با آن مقابله کنیم.
سرلشکر جعفری گفت:  درگیری‌های نظامی و دفاعی که در دهه اول انقلاب شاهد آن بودیم به لطف خدا کمتر شده و از آن گذر کردیم، مانند جنگ تحمیلی. در دهه دوم و سوم انقلاب نیز مشکلات امنیتی داشتیم که از آن نیز گذر کردیم. نیازمند حرکت جهادی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی هستیم و حرکت غیرجهادی ما را به هدف نمی‌رساند.
فرمانده کل سپاه سپس به موضوع عربستان‌سعودی و تجاوز این کشور به یمن اشاره کرد و افزود:  امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسراییل و صهیونیست گذاشته است. درحال حاضر مخالفان انقلاب اسلامی روزبه‌روز شفاف‌تر می‌شوند و دیگر نمی‌توانند پشت نقاب نفاق پنهان شوند. عربستان با بی‌شرمی و وقاحت، ملتی را که به دنبال نفی نظام سلطه است، بمباران و قتل‌عام می‌کنند.
سرلشکر جعفری تأکید کرد:  امروز آل‌سعود در معرض اضمحلال و سقوط است.  فرمانده سپاه گفت:  موج اول انقلاب اسلامی موجب فروپاشی کمونیسم شد و موج‌های بعدی ان‌شاءالله سقوط آل‌سعود را در پی خواهد داشت.
عربستان سعودی در یک‌ماه گذشته با تجاوز به کشور یمن به بهانه بازگرداندن منصور‌هادی، رئیس‌جمهوری فراری این کشور کشتار شیعیان حوثی را آغاز کرده و زیرساخت‌های یمن را ازمیان برده است. این حرکت عربستان با تأیید شورای امنیت سازمان ملل و قدرت‌های غربی تاکنون ادامه یافته است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/29970/ آل‌سعود-در-معرض-سقوط-و-اضمحلال-است