ورزش جهان
 

 

گروگانگیری به جرم شکست
هواداران خشمگین تیم «شباب قسطنطنیه» الجزایر پس از ناکامی تیم‌شان در پیروزی بر رقیب، بازیکنان این تیم را برای دقایقی به گروگان گرفتند! هواداران، اتوبوس حامل بازیکنان این تیم را هنگام ترک ورزشگاه تعقیب کردند و در مسیر به وسیله پرتاب سنگ واشیای فلزی شیشه‌های اتوبوس را شکستند. آنها پس از تخریب اتوبوس حامل اعضای تیم، بازیکنان را به یکی از هتل‌های مجاور محل حادثه منتقل کردند وآنها را دقایقی به گروگان گرفتند که پس از هشدار پلیس و پادرمیانی مسئولان شهر قسنطینه با لیدرهای تیم، این گروگانگیری بدون حادثه خاتمه یافت.

تعیین میزبان جام‌ملت‌های آفریقا
جمهوری گابن با کنار زدن الجزایر و غنا، امتیاز میزبانی جام‌‌ملت‌های آفریقا در‌سال 2017 را به‌دست آورد. این کشور،‌ سال گذشته به جای لیبی درگیر جنگ نامزد میزبانی مسابقات بود و به‌طورکلی یک بار و آن هم به شکل مشترک میزبانی یک تورنمنت را در‌سال ۲۰۱۲ به همراه گینه برگزار کرده بود. گابن به منظور میزبانی مسابقات جام ملت‌های آفریقا در ژانویه ۲۰۱۷، تنها 4 شهر دارای ظرفیت میزبانی دارد.

دستگیری یاغی آبی‌های لندن
والاس، مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی که به صورت قرضی برای تیم ویتسه هلند بازی می‌کند به اتهام تعرض جنسی، توسط پلیس شهر آرنهم دستگیر شد. از سوی باشگاه ویتسه نیز برای این بازیکن 20 ساله حداکثر جریمه نقدی در نظر گرفته و نام او از فهرست بازیکنان این تیم برای مقابل اکسلسیور در هفته سی‌ام لیگ هلند حذف شده است. طبق گزارش رسانه‌های هلندی، دفاع راست برزیلی ویتسه در ساعت 4 بامداد دیروز در مرکز شهر آرنهم دستگیر شده و بلافاصله برای او از سوی باشگاه جریمه نقدی سنگینی در نظر گرفته شده و نامش از فهرست بازیکنان تیم خط خورده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/28224/ورزش-جهان