جنجال در وزنه‌برداری ادامه دارد
 
صلاحیت رضازاده تأیید شد!
 

 

شهروند| تعیین صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری برای انتخابات هفتم اردیبهشت، جار وجنجال مزمن در این رشته درگیر حواشی را چند برابر کرد. ماجرا به محض دیده شدن یک نام در لیست 10 نفره غربال شده‌ها شروع می‌شود؛ حسین رضا‌زاده.
طبق اطلاعیه وزارت وزرش، کاندیداهای دوشغله برای حضور در انتخابات باید مجوز لازم را کسب کنند و به نظر می‌رسد به تعویق افتادن انتخابات تا تاریخ فعلی به دلیل تلاش برای گرفتن مجوز دوشغله‌ای به نام حسین رضازاده باشد. در این بین، دوستان رضا‌زاده حتی فکر روز مبادا را هم کرده‌اند و با توجه به رابطه نزدیک او با کوروش باقری، سرمربی سابق تیم‌ملی را گزینه جایگزین برای وزنه‌بردار فوق سنگین قلمداد کرده‌اند. به این معنا که اگر به هر دلیلی رضازاده ردصلاحیت شود، باقری در انتخابات شرکت کند و آرای رضازاده به سمت او سرازیر شود. درجبهه مخالف باقری و رضازاده، علی مرادی، رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری قراردارد؛ مردی که به خاطر شرکت رضازاده در انتخابات کنفدراسیون آسیا، بخشی از آرای خود را به رقیب داد درنهایت هر 2 طرف، شکست خورده به تهران برگشتند! حالا بهترین فرصت برای انتقام گرفتن مرادی از رضازاده مهیا شده است. در کنار همه اینها باید دید آیا رضازاده در روز انتخابات می‌تواند وارد مجمع شود یا خیر. به هرحال در شرایطی که رقابت اصلی بین مرادی و یکی از 2 نفر رضازاده و باقری خواهد بود، وزنه‌برداری ما در
گیرو‌دارحواشـــی، روزهای خوب را فراموش کرده و در آستانه المپیک و روزهای سخت آینده، دشواری‌های زیادی را به چشم خواهد دید.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/28220/ صلاحیت-رضازاده-تأیید-شد!