روز پایانی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
 
فینال‌های زودرس
 

 



شهروند| رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال که از روز جمعه آغاز شده است، فردا با انجام 3 دیدار دیگر به پایان می‌رسد؛ 3 مسابقه‌ای که می‌تواند در شرایط تیم‌ها در جدول رده‌بندی بسیار مهم باشد.
جدال بحران‌زده‌ها
در یکی از بازی‌های حساس امروز پرسپولیس میهمان استقلال خوزستان است. سرخپوشان پایتخت باوجود پیروزی باارزش مقابل النصر عربستان و طی کردن بخش زیادی از راه صعود به دور بعد اما شرایط چندان مساعدی ندارند. آنها در لیگ بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشته‌اند و با قهر حسین عبدی و سفر شخصی برانکو ایوانکوویچ، روی نیمکت خود در بازی امروز سرمربی نمی‌بینند! از سوی دیگر استقلال خوزستان نیز بعد از چند نتیجه نامطلوب و افزایش شانس سقوط اوضاع خوبی ندارد و فاصله‌اش با قعرجدول فقط 2 امتیاز است. مصاف این دو تیم بحران‌زده می‌تواند بازی جذابی را رقم بزند.
مدعیان پاپس نمی‌کشند
دو بازی دیگر امروز بسیار حساس و تأثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لیگ است. نفت‌تهران از فولاد پذیرایی می‌کند و سپاهان میزبان تراکتورسازی است. نفت پرانرژی بابت کسب بهترین نتایج در تاریخ باشگاهش دوست ندارد صدرجدول رده‌بندی را از دست بدهد. آنها در عربستان تیم الشباب را هم با قدرت شکست دادند و مقابل تیمی قرار می‌گیرند که فراز و نشیب زیادی داشته است. فولاد اگرچه هفته پیش استقلال را برده اما مقابل الهلال شکست سختی را تجربه کرد. از سوی دیگر سپاهان که چند هفته‌ای است نتوانسته هوادارانش را راضی کند، خوب می‌داند فقط پیروزی مقابل تراکتورسازی می‌تواند امیدهای این تیم را برگرداند. تراکتورسازی البته شرایط بهتری دارد. آنها 5 پیروزی متوالی در لیگ را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند سپاهان را شکست دهند و در دیگر بازی نفت نتواند فولاد را ببرد تا صدرجدول را تصاحب کنند. سرخپوشان تبریزی در آسیا نتوانستند حریف عربستانی را مغلوب کنند و حالا تمام فکر و ذکرشان روی لیگ است تا بتوانند در پایان فصل عنوان قهرمانی را به‌دست‌ آورند.
برنامه بازی‌های امروز
نفت‌تهران - فولاد ، سپاهان – تراکتورسازی وگسترش‌فولاد - ملوان  (ساعت 17:30) و استقلال خوزستان – پرسپولیس (ساعت 19)  
نتایج مسابقات دیروز
سایپا3- صبای قم صفر / پیکان صفر- پدیده صفر

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/28216/فینال‌های-زودرس