امید که وعده‌ها گذرا نباشد
 

 

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرده ارایه بسته‌های حمایتی به زنان سرپرست خانوار با اولویت زنان روستایی یکی از مواردی است که در دولت تدبیر و امید به انجام خواهد رسید.
شهیندخت ملاوردی، ایجاد مهدکودک در زندان‌ها، بیمه زنان خانه‌دار، ساماندهی زنان معتاد و کارتن‌خواب، حمایت از زنان قربانی خشونت و کاهش ساعت کاری زنان شاغل را ازجمله مهم‌ترین اولویت‌های دولت یازدهم دانست و گفت: زنان ایرانی همواره در تمامی زمینه‌ها کمک‌حال دولت بوده‌اند و باید بیش از گذشته در جای جای دولت مورد استفاده قرار بگیرند. معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین گفت: پس از 36‌سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور توانسته در سطح منطقه به توسعه متوازن دست یابد و این مهم یکی از ویژگی‌های ممتاز کشور ما در منطقه و جهان است.
سخنان مولاوردی و برنامه‌هایی که برای زنان در نظر گرفته می‌تواند اتفاق خوبی در حوزه زنان باشد به شرط آن‌که نزدیکی روز زن و تازه بودن این اتفاق مسئولان را دچار جوگیری نکرده باشد و وعده‌های عملی را تبدیل به شعار نکند. معمولا در روزهایی که برای تکریم زنان در نظر گرفته شده، مسئولان وعده‌های زیادی می‌دهند اما به محض عبور از این روزها همه چیز به حالت اول برمی‌گردد. امید که این وعده‌ها گذرا نباشد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/28113/امید-که-وعده‌ها-گذرا-نباشد