ماموریت یا خوشگذرانی
 

 

گاهی اوقات تحمل برخی از شرایط برای زن یا شوهر سخت می‌شود. مخصوصا اگر یکی از طرفین در جریان کامل شرایط نباشد و تنها از او بخواهیم که صبر کند. شاید بهترین کار این باشد که زن و شوهر با یکدیگر به‌صورت شفاف و واضح صحبت کنند تا هم بتوانند راحت‌تر شرایط یکدیگر را درک کنند و هم دچار سوءتفاهم نشوند و پیش‌داوری نکنند.  چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم به خارج از کشور رفته و الان دو ماه است که هنوز برنگشته است. زن جوان ادامه داد: او به بهانه ماموريت کاري به خارج از کشور رفت و قرار بود دو هفته بعد برگردد ولي الان دو ماه شده و شوهرم همچنان برگشتنش را به تعويق مي‌اندازد.
دو ماه است که من تنها زندگي مي‌کنم و شوهرم در خارج از کشور درحال خوشگذراني است. راستش از انتظار خسته شده‌ام و مي‌خواهم درخواست طلاق بدهم.
وي افزود: من از‌‌ همان ابتدا هم با اين سفر شوهرم مخالف بودم و دوست نداشتم که او مرا ترک کند و تنهايي به مسافرت برود، حالا هم خيال برگشتن ندارد و من نيز تصميم به جدايي گرفتم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي رسيدگي به اين پرونده را به زماني که شوهر اين زن هم در دادگاه حضور بيابد موکول کرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/28095/ماموریت-یا-خوشگذرانی