درباشگاه سوارکاری قهرمان تکواندو رخ داد
 
مرگ مشكوك عموي ‌هادي ساعي در درگيري با پيمانكاران شهرداري
 

 

شهروند| درگيري خونين ‌هادي ساعي و عمويش با پيمانكاران شهرداري در نهايت با مرگ پايان يافت. عموي 60 ساله تكواندوكار معروف كشورمان، پس از درگيري با پيمانكاران شهرداري به طرز مشكوكي جان باخت و پرونده‌اي را پيش روي بازپرس دادسراي جنايي قرار داد.
ساعت 2 بعد از ظهر روز 12 فروردين به ماموران پليس خبر رسيد كه مردي 60 ساله در يك باشگاه سواركاري به طرز مشكوكي جان باخته است. خيلي زود كارآگاهان به همراه حسين پور، بازپرس شعبه 5 دادسراي جنايي تهران راهي محل حادثه شدند تا در اين‌خصوص تحقيقات لازم را انجام دهند. با حضور ماموران مشخص شد كه مرد ميانسالي به طرز مشكوكي به کام مرگ فرو رفته است. تجسس‌ها نشان داد كه اين باشگاه سواركاري متعلق به ‌هادي ساعي، تكواندوكار معروف كشورمان است كه عمويش پس از درگيري با پيمانكاران شهرداري به طرز مشكوكي جان باخته است. ماجرا از اين قرار بود كه وقتي شهردار منطقه 12 از اين باشگاه ديدار كرده بود، متوجه شد كه زباله‌هاي درون سطل از سوي ماموران شهرداري به بيرون منتقل نمي‌شود و مسئولان باشگاه خودشان بايد اين زباله‌ها را تا بيرون باشگاه حمل كنند. شهردار پس از اطلاع از اين موضوع بلافاصله با ماموران شهرداري همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا براي حمل زباله به باشگاه بيايند. وقتي پيمانكاران شهرداري براي انتقال زباله‌ها به اين باشگاه رفته بودند به دليل نارضايتي با ‌هادي ساعي و عمويش درگير شده بودند.
شاهدان ماجرا در تحقيقات به ماموران گفتند: «اين دو پيمانكار شهرداري كه يكي راننده و ديگري هم كارگر بود، پس از اينكه با عموي‌ هادي ساعي درگير شدند، از داخل ماشين خود چوب برداشته و اين درگيري را بيشتر كردند. آنها به جان هم افتاده بودند كه در نهايت عموي‌ هادي ساعي نقش زمين شد و جان خود را از دست داد. در این درگیری همچنين هادي ساعي با ضربه چوب از ناحيه پا به شدت مصدوم شد.» بنابراين جسد به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت اصلي مرگ مشخص شود.‌ هادي ساعي نيز براي مشخص شدن ميزان مصدوميتش به پزشكي قانوني منتقل شد.
همچنين كارآگاهان پس از اطلاع از اين حادثه به دستور بازپرس، دو پيمانكار شهرداری را به اتهام قتل شبه عمد بازداشت كردند، اما اين اين دو پيمانكار هرگونه دخالت در مرگ مرد ميانسال را انكار كردند.»
این درحالی است که تحقيقات نشان می‌دهد عموي‌ هادي ساعي دارای عارضه قلبي بود. تحقيقات درخصوص اين پرونده تا اعلام نظريه پزشكي قانوني و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمي‌توان مقصر اصلي اين حادثه را مشخص كرد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/27547/مرگ-مشكوك-عموي-‌هادي-ساعي-در-درگيري -با-پيمانكاران-شهرداري