از تالار چه خبر
 

 

  صکوک 450‌میلیارد تومانی مخابرات در آستانه انتشار| سیدحسین حسینی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اشاره به این‌که هم اکنون 21 صکوک در بازار سرمایه درحال فعالیت است، افزود: مراحل پذیره‌نویسی اوراق اجاره 450‌میلیارد تومانی مخابرات انجام شده است که به احتمال فراوان این اوراق در هفته جاری منتشر خواهد شد.

  خریدار برای دوشرکت در مزایده خصوصی‌سازی | میان 5 شرکت دولتی که در آخرین مزایده خصوصی‌سازی روی میز فروش رفت، تنها برای دو شرکت متقاضی خرید پیدا شد و در مجموع 9‌هزار و 293‌میلیارد و 965‌میلیون و 412‌هزار و 614 ریال برای مجتمع آلومینیوم المهدی و دارایی‌های طرح آلومینیوم هرمزال پرداخت کردند.

  مذاکره «رفاه» برای خرید باشگاه پرسپولیس |  یک مقام مسئول از برگزاری جلساتی بین مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی‌سازی برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داد. او گفت: موافقت‌ نهایی برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه انجام شده   و قرار است، به‌زودی مزایده سوم برگزار شود.

  نوسان در بورس با افزایش سود بانکی|«علی‌محمد بد» مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر در مورد روند بازار در هفته‌های گذشته و عوامل تاثیرگذار بر آن گفت: نخستین رقیب بازار سرمایه، بازار پول است و اگر بخواهیم به درستی بازار را تحلیل کنیم، باید بگوییم که وقتی نرخ سود بانکی را افزایش می‌دهیم، بازار سرمایه متاثر از این نرخ سود، با نوسان همراه می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/26629/از-تالار-چه-خبر-