توقف 4 زورگیر در ایستگاه پایتخت
 

 


شهروند| مردان تبهکار که با تشکیل یک باند زورگیری به سرقت‌های خشن دست می‌زدند در ایستگاه پایتخت متوقف شدند.
وقتی کارآگاهان در جریان زورگیری‌های مشابه قرار گرفتند که مردان تبهکار سوار بر موتورسیکلت‌های طرح هوندا 125، طعمه‌های خود را با تهدید چاقو و قمه، به شیوه تک موتور (یک یا دو نفره) و یا دو موتور (سه یا چهار نفر) به دام می‌انداختند، دستگیری سارقان در دستور پلیس قرار گرفت.
با شناسایی تعدادی از مالباختگان که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند، ده‌ها محل وقوع سرقت در اشرفی اصفهانی، باغ فیض، پونک، صادقیه، گیشا، مرزداران، بلوار فردوس و ... شناسایی شدند.
کارآگاهان که دنبال ردی از این تبهکاران بودند، به دو برادر به نامهای «بهزاد» 25ساله و «بهروز» 26ساله رسیدند که به همراه دو نفر دیگر از دوستان و بچه محل‌های خود به نام‌های «فرشاد» 20ساله و محمد 22ساله در منطقه اسلامشهر، گروه جدیدی از سارقان زورگیر تشکیل داده بودند. بررسی‌ها نشان می‌داد که باند مجرم، با موتورسیکلت به تهران می‌آمدند و پس از انجام سرقت‌های خود در مناطق «غرب» و «شمال‌غرب» و «جنوب‌غرب»، بلافاصله از تهران خارج و به اسلامشهر بازمی‌گشتند. هر 4 متهم در عملیات هماهنگ پلیسی دستگیر شدند.
سارقان در بازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت‌های خشن به شیوه گردنبندقاپی، موبایل‌قاپی و همچنین زورگیری به شیوه ایجاد تصادف ساختگی با خودرو مالباختگان اعتراف کردند.
با توجه به اعتراف هر 4 متهم به سرقت در سطح شهر تهران به‌ویژه در مناطق غرب، بازپرس پرونده با درخواست انتشار تصاویر بدون پوشش هر 4 متهم از کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت کرد تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان‌شمالی مراجعه کنند.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/26570/توقف-4-زورگیر-در-ایستگاه-پایتخت