خبر
 

 

مدیر سامانه هوشمند سوخت:
راه‌اندازی سامانه کشف تقلب
 در سوخت‌گیری
سیدمحسن روحانی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  بر رفع نواقص و کاستی‌های موجود در زمینه استفاده بهینه از کارت هوشمند سوخت در سراسر جایگاه‌های سوخت کشور تأکید کرد و از راه‌اندازی سامانه کشف تقلب (در سوخت‌گیری با کارت بلک لیست) در کشور خبر داد و گفت: با بکارگیری این سامانه، همه تخلفات احتمالی در جایگاه‌ها مشخص و قابل پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تعیین سهمیه نفت ‌گاز (گازويیل) مبتنی بر پیمایش گفت: خودروهای دیزلی کشور شامل ٧٩٠‌هزار دستگاه می‌شوند و در سه گروه قرار می‌گیرند؛ گروه اول شامل ٤٥٠‌هزار دستگاه که توسط سازمان پایانه‌ها شناسایی شده‌اند و شامل خودروهای بین‌شهری می‌شوند، گروه دوم شامل ٧٠‌هزار دستگاه که توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها شناسایی شده‌اند و شامل خودروهای درون‌شهری می‌شوند و دسته سوم نیز خودروهای شناسایی نشده و آزادرو هستند.
به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت، همه سوخت‌گیری‌ها در زمینه فرآورده نفت ‌گاز (به جز اولین سوخت‌گیری) باید به صورت آنلاین انجام شود.
روحانی همچنین با اشاره به برنامه‌های
 انجام شده در زمینه توسعه همکاری‌ها با شرکت مخابرات اعلام کرد: در این طرح، ارتباط میان کارتخوان، مرکز و داده به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. به این ترتیب جایگاهی که از خط ارتباط برخوردار نباشد، نمی‌تواند سهمیه سوخت خود را بفروشد و کارمزد خود را
دریافت کند.

۸ میلیون شاغل بیمه نشده داریم
علی ربیعی وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بیش از ۶۰۰هزار بیمه شده جدید امسال به جمع بیمه‌شدگان اضافه شدند، گفت: از حدود ۲۳ میلیون شغل شناسایی شده
 ۱۵ میلیون شغل مربوط به بیمه‌شدگان هستند و بقیه این مشاغل از مشاغل غیر بیمه‌ای است.
 وی با اشاره به تدوین لایحه حمایت از تولید در دولت یازدهم بیان کرد:‌ در این لایحه بن حمایت از تولید به خوبی دیده شده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/26500/خبر