تعبیر رویای یک درصدی‌ها
 
رونی کلمن به ایران می‌آید
 

 



شهروند| قرار نیست الزاما درفوتبال، آن‌هایی که روزی عکس‌هایشان را به دیوار می‌زدیم به ایران بیایند. حالا خوانندگان عصر کمبود روزنامه‌های ورزشی و تعقیب کننده‌های «مستر المپیا» از صفحات روزنامه قدیمی هم می‌توانند رویای امضا گرفتن از شخصیت حقیقی عکس‌های روی دیوار اتاق‌های دوران نوجوانی‌شان را در سر بپرورانند! به گفته جلال نادمی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، رونی کلمن، قهرمان افسانه‌ای رشته بدنسازی و زیبایی اندام در راه ایران است. البته طرفداران او نمی‌توانند شاهد فیگور گرفتن‌های خاص فاتح سابق رقابت‌های «مسترالمپیا» باشند چون او نه برای روزآزمایی و نشان‌دادن قدرت بلکه به خاطر شرکت در سمینار بین‌المللی روز دوم اردیبهشت به ایران می‌آید.
چرا ایران؟
 برای پاسخ به این سوال که چرا قهرمان 8 دوره «مسترالمپیا» ایران را انتخاب کرده، جواب‌های «نادمی» راهگشاست: «این سفر در چارچوب تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ایران و رونی کلمن صورت گرفته و ما تلاش می‌کنیم در مدت حضور 2 روزه او از تجربیاتش نهایت بهره را ببریم.» دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ایران همچنین از سفر «ممدوح الصبیاح» ملقب به «بیگ‌رمی» یکی از بدنسازان سرشناس حال حاضر جهان در این سمینار خبر داد. سمینار بین‌المللی پرورش‌اندام ایران طی 2روز در بخش‌های علمی و تخصصی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از روز 20 اسفندماه برای ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.
کلمن کیست؟
رونی کلمن 50 ساله که چند برابر 8 قهرمانی‌اش در مستر المپیا، فیگور قهرمانانه به یادگار گذاشته در 50سالگی یک مذهبی معتقد به آیین مسیحیت نشان می‌دهد. علاقه افراطی او به انجام ورزش‌های سنگین، مقاطعی مشکل دیسک کمر را برایش به‌وجود آورد اما با وجود پشت سر گذاشتن یک جراحی سنگین، خیلی زود بهبود یافت و در رقابت‌های مختلف دیده شد. مردی با دور بازوهای سایز 24 و شماره پای 36 در زادگاهش «باستروپ» لوئیزانا در آمریکا یک چهره شناخته و قهرمانی بزرگ است، با این حال برخلاف بسیاری از هم رشته‌ای‌هایش حاشیه‌ساز نبوده و مدام در جنگ و دعوا دیده نمی‌شود. او در بیست و پنجمین ‌سال فعالیت حرفه‌ای، جی کولتر را به‌عنوان جانشین خود و مرد اول «مسترالمپیا» می‌بیند؛ همان‌طور که خودش روزی جای «دوریان یتس» معروف را گرفت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/26466/رونی-کلمن-به-ایران-می‌آید