از تالار چه خبر
 

 

 پوشش ریسک صنایع شمال‌غرب| محمدمهدی امینی، قائم‌مقام مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: با راه‌اندازی تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالای ایران در تبریز، بورس کالای ایران بستر تأمین مالی و پوشش ریسک صنایع شمال‌غرب کشور می‌شود. به گفته او کشف رقابتی قیمت‌ها در بورس کالای ایران باعث شده تا امروز بازارهای منطقه‌ای به قیمت محصولاتی همچون قیر که از طریق تالار صادراتی بورس کالا به بازارهای جهانی صادر می‌شود، استناد کنند.

 هفته آینده نماد پالایشگاه‌ها باز می‌شود| حسن امیری، معاون جدید نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس درخصوص بازگشایی نماد 6پالایشگاه بورسی و فرابورسی گفت: سازمان بورس در تلاش است تا روز شنبه یا یکشنبه آینده نماد شرکت‌های پالایشگاهی را بازگشایی کند. او افزود: قیمت‌های جدید خوراک و فرآورده‌های نفتی روز گذشته به شرکت‌های پالایشی ابلاغ شده و آنها در حال نهایی کردن صورت‌های مالی و بودجه‌ سال آینده خود هستند تا زمینه برای بازگشایی نماد این شرکت‌ها در هفته آینده فراهم شود.

  عرضه اولیه در فرابورس | 10‌درصد سهام شرکت زغال‌سنگ پرورده طبس برای اولین‌بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران روز شنبه 23 اسفند در نماد «کپروا» عرضه خواهد شد. این بلوک 10درصدی، 18‌میلیون سهم شرکت زغال‌سنگ پرورده طبس را شامل می‌شود.

 واگذاری۵۱‌درصد سهام بانک مهر اقتصاد: ‌هادی بهنود، معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد  با تشریح مراحل طی شده در فرآیند اخذ مجوز نهایی از بانک مرکزی گفت: پس از تصویب اساسنامه جدید بانک مهر اقتصاد در شورای پول و اعتبار و ثبت بانک نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، 51‌درصد از سهام این بانک به‌زودی در فرابورس واگذار خواهد شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/26383/از-تالار-چه-خبر-