با این که رئیس مرکز سیمافیلم در ششمین همایش افق تحول رسانه خبر از احیای برندهای موفق- از قبیل «زیرخاکی»، «نونخ» و «پایتخت» داد؛ با این حال به نظر میرسد که ساخت و پخش فصلهای جدید«نونخ» و «زیرخاکی» فعلا در دستور کار صداوسیما قرار ندارد و رئیس مرکز سیمافیلم تنها قصدِ تبیین احیای برندهای موفق و فصل دومسازی را در سیمافیلم داشته است. به گزارش تسنیم؛ مهدی نقویان در این همایش به هنگامِ طرح موضوع احیای برندها و نهضت فصل دومسازی گفت که ادامه «زیرخاکی»، «نون خ»، «پایتخت»، «کارآگاه علوی3»، «بهترین تابستان من2»، «دودکش» و «آژانس دوستی» و تولید فصل دوم «رخنه»، «طوبی» و «مهیار عیار» نیز در دستور کار قرار دارند. اما منظورِ نقویان ادامه ساختِ «زیرخاکی» و «نونخ» نبوده و طبق پیگیریهای تسنیم، به رغم ساختِ «پایتخت» و البته در دستور کار قرار گرفتن «دودکش»، «طوبی» و خیلی از برندهای دیگر، اما هنوز درباره ادامه «نونخ» و «زیرخاکی» بحثهایی میشود و در عین حال درباره «زیرخاکی» هم هنوز چراغِ سبزی برای ادامه آن از سویِ سازندگان روشن نشده است.