روی خط خبر
 

 

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: مخالفان رحیمی هم در لیست جعلی گیرندگان پول هستند
علیرضا منادی سپیدان در گفت‌و‌گو با ایلنا، با تأکید بر لزوم ورود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در زمینه اعلام اسامی گیرندگان پول از محمدرضا رحیمی در مجلس تصریح کرد: این هیأت بنا بر وظایف قانونی خود می‌تواند به این مسأله ورود پیدا کند و درخواست بحق تعدادی از نمایندگان برای اعلام اسامی کاندیداهای مجلس هشتم که از محمدرضا رحیمی پول گرفته‌اند را بررسی کند. منادی‌سپیدان، با اعلام این‌که قوه‌قضائیه تنها مرجعی است که می‌توان از کانال آن نسبت به روشن شدن این پرونده اقدام کرد، افزود: دیرکرد در اعلام اسامی واقعی، روند شایعات و شائبه‌ها را در جامعه افزایش خواهد داد، همان‌طور که در این رهگذر برخی رسانه‌ها با سوءنیت اقدام به اعلام اسامی غیرواقعی کرده‌اند. این نماینده مجلس نهم، با انتقاد از اعلام اسامی غیرواقعی نمایندگان در برخی رسانه‌ها تصریح کرد: در لیست یادشده که موجب ناراحتی نمایندگان شده بود اسامی به چشم می‌خورند که از نظر جهت‌گیری‌های سیاسی در تضاد کامل با رحیمی بودند و این امر نشان‌دهنده این بود که جاعلان کلیات مجلس را نشانه گرفته‌اند و هدفشان تضعیف مجلس است.

معاون سیاسی وزیر کشور مطرح كرد
برگزاری انتخابات الکترونیکی در صورت تأمین اعتبار
محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس، درباره انتخاب استاندار مرکزی اظهار کرد: استانداری مرکزی فعلا با سرپرست اداره می‌شود و احتمالا استاندار بعد از عید و ‌سال آینده معرفی خواهد شد. وی همچنین درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی گفت: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیازمند اعتبارات مالی هستیم تا بتوانیم امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را تهیه کنیم.

رئیس بنیاد امید ایران: تشکل مردم نهاد در انتخابات حرف آخر را می‌زند
محمدرضا عارف در دیدار انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران و گروه تحول‌خواهان اتاق بازرگانی تهران،با اشاره به عملکرد اتاق بازرگانی در ادوار مختلف گفت:متاسفانه در مقطعی اتاق بازرگانی در خدمت یک جریان خاص و برای یک هدف خاص فعالیت می کرد و این نگاه لطماتی به اقتصاد ایران وارد کرد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد:  در دولت اصلاحات گام‌های موثری  در حاکمیت بخش خصوصی در اقتصاد ایران برداشته شد  و در این راستا سیاست کلی اصل 44 موتور محرکه برای تقویت بخش خصوصی است. وی بر ضرورت تقویت تشکل‌های مردمی تاکید کرد و گفت: در انتخابات اتاق بازرگانی تشکل‌های مردم نهاد فعالیت های خوبی تاکنون انجام داده اند و در  انتخابات مجلس آینده نیز تشکل‌های مردمی حرف آخر را می زنند.  عارف گفت: اگر بخواهیم اقتصاد متکی به نفت نباشد هیچ راهی جز تقویت بخش خصوصی نداریم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوري: ایران در خط مقدم مقابله با داعش قرار دارد
علی یونسی گفت: داعش بزرگترین گرفتاری جهان محسوب می‌شود و ایران در خط مقدم این نبرد قرار گرفته است. یونسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که داعش حتی غرب را هم وادار کرده در کنار کشورهای منطقه به مبارزه بپردازد، اظهار کرد: بزرگترین ویژگی تفکر داعش قبول نداشتن عقل و روی آوردن به نقل است که باعث شده‌‎اند دعوای بسیار قدیمی عقل و نقل زنده شود. دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی تصریح کرد: افراط و تفریط بلای بزرگی شده برای جهان اسلام و نه‌تنها مشکل اساسی جهان اسلام است. بلکه مشکل جدی کشور ما نیز رعایت نکردن افراط و تفریط است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25962/روی-خط-خبر