فت‌، در اندیشه پس‌گرفتن صدرجدول جنگ سرخ
 

 

شهروند| رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال که روز جمعه با 5 مسابقه آغاز شده بود، امروز با 3 دیدار دیگر ادامه می‌یابد که در مهم‌ترین بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.
خیال راحت پرسپولیس در تبریز
دو تیم سرخپوش فوتبال ایران در آسیا کار بزرگی کردند و برابر حریفان متمول خود به پیروزی رسیدند. پرسپولیس در ازبکستان از سد بنیادکار گذشت، تیمی که تاکنون به هیچ تیم ایرانی نباخته بود. تراکتورسازی هم در تبریز الاهلی امارات را شکست داد، درحالی‌که حریف اماراتی یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های آسیا است و در ترکیب خود از ملی‌پوش برزیلی بهره می‌برد. جدال سرخ‌های آسیایی لیگ ایران می‌تواند جذاب‌ترین بازی این هفته‌ باشد و تماشاگران مشتاقی را که در هوای سرد تبریز به ورزشگاه می‌روند هیجان‌زده کند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت با لیگ برتر ظاهر شده است و با دو پیروزی ارزشمند صدرنشین خود است و می‌خواهد این روند را در لیگ برتر نیز دنبال کند. شاگردان حمید درخشان نسبت به حریف خود دغدغه صدرنشینی ندارند و با خیال آسوده‌تری کارشان را دنبال می‌کنند. تراکتورسازان اما بدون گردانی، کیانی و ایرانپوریان برای
عقب نیفتادن از کورس کار سختی دارند.
جدال سر و ته جدول
در دیگر بازی‌ها نفت‌تهران از گسترش‌فولاد پذیرایی می‌کند و فولاد میزبان پیکان است. شاگردان علیرضا منصوریان که در لیگ قهرمانان آسیا یک شکست و یک تساوی داشته‌اند، پس از چندین هفته، روز جمعه صدر جدول را به استقلالی‌ها واگذار کردند اما امیدوارند با برتری در بازی امروز بار دیگر خود را در قله لیگ ببینند. از طرفی گسترش‌فولاد برای فرار از قعرجدول نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارد. در اهواز هم شرایط برای فولاد و پیکان مشابه است. فولادی‌ها که یک‌ماه است رنگ پیروزی را ندیده‌اند، می‌خواهند با برتری مقابل پیکان، خود را به صدر نزدیک‌تر کنند. از طرفی پیکان با هدایت صمد مرفاوی کاندیدای درجه اول سقوط به دسته اول است و برای امیدواری به بقا در لیگ در بازی‌های پیش‌رو باید برنده باشد.
* دیدار نفت‌تهران و گستر‌ش‌فولاد ساعت 16 و دو مسابقه فولاد برابر پیکان و تراکتورسازی مقابل پرسپولیس ساعت 16:30 برگزار می‌شود.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25917/فت‌،-در-اندیشه-پس‌گرفتن-صدرجدول جنگ-سرخ