هندزفری 5800 تومانی، پاداش صدرنشینی!
 
افجه‌ای در گفت‌وگو با «شهروند»: این حرف‌ها چیست؟ 16‌میلیون هزینه کردم!
 

شهروند| آنچه سوژه خنده استقلالی‌ها را بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان جور کرد، صدرنشینی آبی‌پوشان بعد از 15 هفته نبود؛ بلکه به هدیه ویژه‌ای اختصاص داشت که سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در میان استقلالی‌ها پخش کرد. هدیه‌ای که باعث ناراحتی بازیکنان و البته
مسخره کردن آقای سخنگو توسط آنان شد.
هدیه نفیس!
قبل از برد استقلال مقابل نفت در هفته بیست و دوم لیگ برتر سایت این باشگاه، خبری را روی خروجی خود قرار داد مبنی بر این‌که افجه‌ای با حضور در جمع بازیکنان هدایای نفیسی را به آنها تقدیم کرده است. آنچه از سوی سایت باشگاه استقلال نفیس خوانده شد، بسته‌ای شامل میله سلفی، هندزفری، شارژر و یک قاب تلفن همراه بود که همین امر باعث ناراحتی استقلالی شد. جالب‌تر این‌جا بود که افجه‌ای به بازیکنان اعلام کرد اگر هرکدام از اقلام مشکلی داشت، می‌توانند به فروشگاه مورد نظر مراجعه و نسبت به تعویض آن اقدام کنند! به‌هرحال نفراتی مثل برهانی، عنایتی و... بعد حسابی از خجالت آقای سخنگو درآمدند و حرکت وی را مسخره کردند. از قلم نیفتد که سایت باشگاه استقلال بعد از جنجال‌ساز شدن مسأله، واژه «نفیس» را از خبر خود حذف کرد.
واکنش افشارزاده
صبح دیروز و پس از انتشار خبر ناراحتی بازیکنان استقلال، بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال نیز با آنها همدرد شد و در مصاحبه‌ای از خجالت عضو هیأت‌مدیره درآمد. افشارزاده که خودش به واسطه شوخی عجیب با یک خبرنگار و انتشار فیلم این حرکت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه رسانه‌های خارجی نیز قرار گرفته این‌طور علیه افجه‌ای موضع گرفت: «به نظرم هیچ لزومی نداشت که افجه‌ای به هتل برود و چنین چیزی را به بازیکنان بدهد. ما نمی‌توانیم مقابل بازی خوب استقلال پاداشی به بازیکنان بدهیم. تعجب می‌کنم که چرا این مسأله رسانه‌ای شده است. ما نمی‌توانیم برای بازیکنانی که 90 دقیقه قلبشان را در اختیار تیم می‌گذارند تا استقلال موفق شود، این زحمات را با چیزی مقایسه کنیم. من این مسأله را قطعا پیگیری می‌کنم.»
دفاع افجه‌ای
سیدسعید افجه‌ای انتظار نداشته موضوع هدیه‌اش به استقلالی‌ها این‌قدر بزرگ جلوه کند. او به «شهروند» می‌گوید: «من این کار را دلی انجام دادم و فکر نمی‌کردم جنجال درست شود. هدایا را از جیب خودم خریدم و دلیلش این بود نمی‌خواستم دست‌خالی به اردوی تیم برود.» او درباره قیمت 5800 تومانی هندزفری‌ها هم توضیح می‌دهد: «این حرف‌ها چیست. هندزفری فقط یک قلم از اجناس بوده است. ارزش هر بسته حدود500‌هزار تومان بود که جمعا حدود 16‌میلیون تومان می‌شد. با این حال اگر بازیکنان فکر می‌کنند این هدیه ناقابل بوده است، از آنها عذرخواهی می‌کنم.»
به ضرر استقلال
استقلال در بدترین شرایط مالی، نتایج خوبی کسب کرده است. در این شرایط ماجرای هدایای بی‌ارزش یا باارزش مطرح و یا شوخی عجیب مدیرعامل با خبرنگار، جهانی می‌شود و روی خروجی سایت‌های معتبر ورزشی در جهان قرار می‌گیرد. استقلال در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و همگان انتظار دارند در آرامش به کارش ادامه دهد اما مطرح شدن چنین مسائلی جز ضربه زدن به شاگردان امیر قلعه‌نوعی چیز دیگری برای آنها ندارد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25914/هندزفری-5800-تومانی،-پاداش-صدرنشینی!