پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

  جناب آقای عبدالرسول وصال و سردبیر گرامی روزنامه وزین «شهروند»، جناب کسری نوری:  دریافت رتبه نخست بخش گزارش در جشنواره رسانه‌های شهری به خبرنگار «شهروند» خانم شیده لالمی خبرنگار گروه اجتماعی را تبریک عرض می‌کنم، توفیق روزافزون پرسنل شریف «شهروند» و رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران جناب شهرام گیل‌آبادی و همکاران ایشان را از خداوند متعال آرزو می‌کنم.  ناصر وجدانی، تهران .
 شهروند:  سپاس از مهرتان.

 با سلام، اخیرا شهرداری کرج واحدی به نام اطلاعات و فناوری ایجاد کرده که مامورینی در سطح شهر اعزام می‌کند تا اطلاعات منازل را جمع‌آوری کنند و آنان یک اخطاریه به منازل می‌دهند که در ساعت و با مهلت یکی، دو روزه، کلیه مدارک نظیر سند مالکیت پایان کار شناسنامه وکارت ملی مالک قبوض آب، برق، گاز، تلفن، پروانه ساختمان و غیره را با کپی به اداره مزبور مراجعه کنند، در غیر این ‌صورت ممیزی ملک علی‌الراس انجام و تبعات آن به عهده مالک است. با توجه به مشغله پایان ‌سال و وجود کلیه این اطلاعات در پرونده‌ها در بایگانی شهرداری چرا چنین فشاری به مردم وارد می‌کنند؟ آیا بهتر نبود اول به پرونده مراجعه می‌کردند؟ فقط کسری‌ها را با فرصت و زمان مناسب طلب می‌کردند؟
شهروند:  منتظر دریافت پاسخ شهرداری کرج هستیم.

 بيت ولايت شد سيه پوش... چراغ زهرا گشته خاموش... حق پيغمبر و علي ادا شد... بين ديوار و در کوثر فدا شد... ايام فاطميه بر تمام شيفتگان آن مظلومه عالم علي‌الخصوص دست‌اندرکاران روزنامه «شهروند» تسليت باد.  ابوالحسن کريمى از آبگرم
 شهروند:  درود بر شما.

 کمیسیون بهداشت مجلس همه پزشک، وزیر بهداشت و درمان پزشک، رئیس نظام پزشکی، پزشک، روسای بیمه‌ها، پزشک، روسای دانشگاه‌ها، پزشک، روسای مراکز بهداشت، پزشک، روسای بیمارستان‌ها، پزشک و همه مدیریت‌ها، پزشک و پس هر قانونی هم در این وزارتخانه تصویب شود فقط برای پزشک‌ان  است و به نفع پزشک.
 شهروند:  فکر نمی‌کنید این قضاوت کمی دور از انصاف باشد؟


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25890/پیام-شهروند