اخبار كوتاه
 

 

سینمای کشور در روزهای پایانی ‌سال ۹۳ شب خسرو شکیبایی را برگزار می‌کند.  

حسن پورشیرازی و سیروس گرجستانی پس از 16‌سال دوباره با داوود میرباقری در «دندون طلا» همکاری می‌کنند. این دو بازیگر پیش از این هم در نمایش موفق «دندون طلا»، به ایفای نقش پرداخته بودند و دوباره در این مینی‌سریال که قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود با میرباقری همکاری می‌کنند.

کیانوش عیاری برای ساخت یک فیلم سینمایی به نام«چاله چوله» پروانه
ساخت گرفت.

سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان اردیبهشت ۹۴ جلوی دوربین می‌رود. این مجموعه قرار است که برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

گروه کُر شهر تهران برای حضور در فستیوال کُر خاورمیانه در روزهای پایانی‌ سال راهی دوبی خواهد شد.

امیرشهاب رضویان، مرجان ریاحی و احسان شادمانی اعضای هیأت داوران بخش اصلی یازدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه «کل گراش» شیراز معرفی شدند.

عزیزالله هنرآموز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.مراسم تشییع پیکر آن زنده یاد، دوشنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح از مقابل خانه سینما برگزار می شود.

نمایش «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی در اجرای مجدد خود به تماشاخانه باران می‌آید.

برنامه نقد و بررسی آثار بخش مسابقه سینمای ایران در ایام نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران هر شب ساعت 19 تا 21 با حضور منتقدان، کارشناسان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی در برنامه اکران نوروز ۹۴ قرار گرفته و از ۲۰ اسفند به نمایش درمی‌آید.

در تازه‌ترین اجرای گروه «چارتار»، اصغر فرهادی و رخشان بنی‌اعتماد به تماشای این کنسرت نشستند.

مستند «جایی برای زندگی» به کارگردانی محسن استادعلی در اکران نوروزی گروه «هنر و تجربه» نمایش داده می‌شود.

پس از لغو کنسرت علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی، برخی از دانشجویان این دانشگاه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به این هنرمند از مسائل پیش آمده در لغو کنسرت موسیقی اظهار تأسف کردند.

فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فردقادری موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره «سینمای جدید» ‌هالیوود آمریکا شد.

ژاله علو و بهزاد فراهانی به همراه دیگر هنرمندان رادیویی برای تحویل سال، برنامه اجرا می‌کنند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25871/اخبار-كوتاه