دیار
 

 

تقدیر از بانوان نجاتگر خراسان‌شمالی
 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان طی جلسه‌ای از اعضای تیم خواهران اعزامی به المپیاد کشوری امدادونجات، به جهت کسب مقام دوم در رشته ارتفاع و فضای معلق در کشور، تقدیر کرد. به‌گزارش روزنامه شهروند و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی،شکوری نسب در این جلسه با تأکید بر نقش حساس و مهم بانوان در جامعه گفت: جمعیت هلال احمر، فرصت حضور خانم‌ها را در عرصه‌های زیادی فراهم آورده است.
وی گفت: در تمامی رقابت‌ها باید در نظر داشت که علاوه‌بر آیتم‌های سرعت و قدرت، آیتم‌های دیگری از جمله، آیتم‌های رفتاری، اخلاقی و خدمت بشردوستانه وجود دارند که نباید از آنها غافل شد.
شکوری نسب افزود: در هر رقابتی، یک فرد، علاوه‌بر کسب مقام باید افزایش دوستی‌ها و ارزش‌های انسانی را مدنظر قرار دهد.
شایان ذکر است، تیم بانوان نجاتگر خراسان‌شمالی در المپیاد کشوری که چهارم تا هشتم اسفندماه امسال در طبس برگزار شده است، توانست در رشته ارتفاع و فضای معلق مقام دوم کشوری را از آن خود کند.

300 راهدار در جاده‌های مازندران مستقر می‌شوند
به‌منظور در پيش بودن بهار طبيعت و ايام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزي از سرتاسر كشور به مازندران و همچنين افزايش ضريب ايمني راه‌ها 300 راهدار در جاده‌هاي اين استان مستقر مي‌شوند. به‌گزارش روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي مازندران مهندس حيدر نوروزي، مديركل راه و شهرسازي استان ضمن اعلام اين مطلب افزود: اين اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزي جاده‌ها در آغاز ‌سال جديد سفري كم‌خطر را تجربه کنند.
وي به استقرار 33 اكيپ راهداري با 300 راهدار در سطح محورهاي ارتباطي استان خبر داد و افزود:  18راهدارخانه ثابت و 7كانكس و چادر سيار راهداري در سطح محورهاي استان آمادگي كامل براي پذيرايي و استقبال از مسافران نوروزي و هموطنان عزيز را دارند.
مديركل راه و شهرسازي مازندران خاطرنشان ساخت: اين اداره‌كل به منظور ارتقای سطح ايمني؛ نظارت و كنترل در سطح محورهاي استان و همچنين انجام به‌موقع و سريع در عمليات راهداري فعاليت‌هاي گسترده‌اي را براي تعطيلات نوروزي در دست انجام دارد.
وي اظهار داشت: همچون سنوات گذشته به منظور كنترل و نظارت برگشت‌هاي راهداري ادارات تابعه با هدف برقراري ترافيك روان و ايمن گشت‌هاي ويژه نوروزي (مجهز به سامانه gps )را در سطح 4 محور ارتباطي و شرياني خود شامل محورهاي هراز، سوادكوه، كندوان و ساري- كياسر اعزام مي‌کند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25858/دیار