4روش برای جذب نیروی داوطلب به کمک اس‌ام‌اس
 
پیامک انبوه سازمان‌های غیرانتفاعی
 

 

داوطلبان، زندگی‌بخش سازمان‌های غیرانتفاعی هستند و این سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از پیامک انبوه افراد داوطلب بیشتری را با خود همراه کنند.
همه چیز برای سازمان‌های غیرانتفاعی محدود است، اما این افراد داوطلب هستند که انرژی، زمان و انگیزه را به این سازمان‌ها هدیه می‌دهند. آنها قادر هستند با بودجه‌ای کنار آیند که نمی‌تواند کارها را به انجام برساند. در کنار کار رایگان، داوطلبان اغلب وقت خود را وقف کار می‌کنند و شاهد و دلیلی هستند که به کمک آنها خبر سازمان غیرانتفاعی شما به گوش دیگران رسانده می‌شود.
شما نیازمند آن هستید که این افراد داوطلب را برای انجام امور چنین سازمان‌هایی دعوت به همکاری و فراخوانی ابلاغ کنید. به همین منظور بازاریابی پیامکی بار دیگر به سراغ شما خواهد آمد. یکی از کانال‌های ارتباطی مناسب پیامک انبوه است، چرا که دارای مزایای بسیاری است: بازاریابی پیامکی سریع بوده و نیازمند اینترنت نیست و پیام شما قطعا خوانده می‌شود.
در اینجا به 4 شیوه برای بکارگیری کمپین‌های پیامکی توسط سازمان‌های غیرانتفاعی اشاره خواهد شد:
لیستی از داوطلبان بالقوه تهیه کنید
لیست از شماره تماس افرادی تهیه کنید که تمایل به همکاری داوطلبانه دارند. پیامکی با این عنوان «کلمه داوطلب را به شماره ***** ارسال نمایید تا با ما همکاری کنید». این پیامک را برای مخاطبان خود ارسال کنید تا هنگام احتیاج از افرادی که پیشتر تمایل خود را برای همکاری ابراز کرده بودند، کمک بگیرید. به‌دلیل آن‌که میزان واکنش‌ها به پیامک‌های انبوه بسیار زیاد است، به شما این اطمینان را خواهیم داد که با این روش کمک‌های زیادی دریافت
 خواهید کرد.
داوطلبان خود را دسته‌بندی کنید
به عنوان یک فرد داوطلب این موضوع همیشه ناخوشایند خواهد بود که کلیه امور مورد نیاز از حیطه مهارت‌های شما خارج باشد. فرد تمایل دارد تا در فعالیتی کمک‌رسانی کند اما هیچ کاری با مهارت‌هایی که دارد سازگاری ندارد.
به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی شما قادر هستید با استفاده از اس‌ام‌اس‌های گروهی، داوطلبان خود را دسته‌بندی کنید. این امر موجب می‌شود تا داوطلبان مشتاق شما دچار یأس نشوند. گروه‌های گوناگونی برای نیازها و فعالیت‌های گوناگون تهیه کنید. در این صورت کلیه داوطلبان شما با پیامک‌های ویژه و اختصاصی شما ارتباط برقرار می‌کنند.
با استفاده از ارسال پیامک‌های درخواستی خود به صورت منظم از پیامک انبوه بهره‌مند شوید.
شما در هر حال اگر هم گروه‌های اختصاصی برای نیازهای خود ایجاد کنید، باید پیامتان را به کلیه مخاطبان ارسال کنید. درحقیقت منبع اصلی شما جامعه است و داوطلبان شما از آنجا به شما ملحق خواهند شد. بنابراین اطمینان حاصل کنید تا به صورت منظم، اما با در نظر گرفتن آسایش مخاطبان، درخواست‌های خود را برای آنها از طریق اس‌ام‌اس ارسال کنید. هرگز در این کار زیاده‌روی نکنید.
اشتراک‌گذاری
از مخاطبان و داوطلبان خود بخواهید تا پیامک و درخواست همکاری شما را به دوستان خود نیز اطلاع دهند. شما باید این موضوع را به افراد یادآوری کنید، چرا که ممکن است آن را فراموش کنند یا در ذهنشان نباشد که به دیگران درباره شما بگویند. هر فردی ممکن است بهترین گزینه را برای کمک به سازمان شما بشناسد، اما تنها در صورتی موضوع را با او درمیان خواهد گذاشت که شما از وی درخواست کنید.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25854/پیامک--انبوه-سازمان‌های-غیرانتفاعی