شرکت انتقال داده های آسیاتک به خاطر مدیریت کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد. به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شرکت انتقال داده های آسیاتک به خاطر مدیریت کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد، در پاسخ به این سوال که حضور شرکت ها درجوایز تا چه اندازه می تواند برروی رشد و تعالی یک برند تاثیر مثبت بگذارد، گفت: حضور در جوایز و جشنواره های تخصصی می تواند برای برندها پایداری و رشد مداوم را به همراه آورد تا آنجا که پیشرفت چند سال اخیر شرکت آسیاتک بیش از آنکه مدیون سرمایهگذاری، تعامل با مخابرات و ذینفعان مانند زیرساخت و یا رگولاتوری باشد نتیجه پیاده سازی درست این مدل ها در شرکت بوده است. مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک سخت ترین ارزیابی شرکت های PAP را ارزیابی CRA دانست و گفت: در این ارزیابی 400 شاخص در سال باید ارزیابی و آنالیز شوند که با اهداف شرکت منطبق میشود و در نهایت نتایج به سازمان ارسال می شود و با بررسیهای انجام شده توسط رگولاتوری نتایج سه ماهه خود را اعلام می کند. وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه دلیل افت کیفیت سرویس های اینترنتی کشور چیست و چه راهکارهایی را برای آن پیشنهاد می دهید گفت: در زنجیره ارایه خدمات سرویس اینترنت از سمت مشترک تا نقطه مرکزی ما و از آنجا تا زیرساخت که شرکت ها را به نقطه بین الملل می رساند چندین فعالیت انجام میشود که کنترل برخی از آن برای شرکت های pap غیر ممکن است. وی در ادامه با اشاره به اینکه پروانه FCP به ما اجازه ایجاد بستر و ارایه تلفن ثابت می دهد و فضای رقابتی بین شرکت هایی که این پروانه را دریافت می کنند با مخابرات ایجاد می شود، گفت: خوشبینانه ترین حالت این است که شرکت ها توانایی خود را با هم یکی کنند تا بتوانیم در محل هایی که مخابرات سرویس می دهد ما نیز سرویس بدهیم و بهترین حالت هم این است که دوره انحصار ایرانیاننت تعیین تکلیف شود تا ما بر بستر فیبر، سرویس های ارزنده تر و به روزتر به مردم ارایه دهیم.