در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، استقلال مقابل السد قطر 2 بر صفر شکست خورد و پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد
 
سرخابی‌ها در پیروزی ناکام بودند
 

 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه دیروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی یک به یک رسیدند. علی علیپور(دقیقه یک) برای پرسپولیس و سران(۵۹) برای پاختاکور گل زدند. در شرایطی که ثانیه هایی ابتدایی بازی توپ در اختیار سرخپوشان بود یک حمله و یک سانتر فرصت را برای امیری ایجاد کرد تا با پاسی استادانه توپ را به علی علیپور در سمت راست محوطه شش قدم حریف برساند و او هم با ضربه ای محکم توپ را به سینه تور دروازه پاختاکور چسباند تا سرخپوشان شروع رویایی داشته باشند.
پاختاکور که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد در اواسط این نیمه چند خطر جدی را روی دروازه تیم میزبان پی ریزی کرد و در نهایت در دقیقه ۵۹ روی یک ضربه زیبا از کاپیتان این تیم به گل تساوی رسید. در این صحنه بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس آشفته بودند و در یارگیری مرتکب اشتباه شدند تا حریف تیزهوش از این فرصت استفاده کند و به گل تساوی دست پیدا کند. 
سرخپوشان که در آستانه از دست دادن دو امتیاز خانگی بودند در دقایق پایانی فشار روی دروازه پاختاکور را افزایش دادند اما دفاع کم اشتباه حریف و البته کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در دادن پاس های نهایی باعث شد حملات سرخ ها بی اثر باقی بماند. در پنج دقیقه وقت اضافه هم تیم ازبکستانی با هدف و هوشمندانه بازی کرد و به شاگردان گاریدو اجازه نداد به گل برتری برسند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و پرسپولیس دو امتیاز خانگی را از دست بدهد.
همچنین تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان به مصاف السد قطر رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. گل اول السد روی اشتباه سیدحسین حسینی رقم خورد و این دروازه‌بان به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 40 باز کرد. روی کرنر ارسالی اکرم عفیف به روی دروازه، سیدحسین حسینی با یک دفع توپ عجیب و غریب و اشتباه، توپ را وارد دروازه خودی کرد تا میزبان پیش بیفتد. گل بعدی السد قطر روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در دقیقه 68 بازی، پس از خطای پنالتی روزبه چشمی به روی اکرم عفیف، ستاره قطری خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به مرکز دروازه زد تا اختلاف افزایش یابد.
در نیمه دوم مصاف استقلال و السد، این تیم قطری موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت و اشتباهات مدافعان استقلال باعث شد تا حریف فرصت‌های زیادی برای خود دست و پا کند و دفع‌های سید حسین حسینی باعث شد تا اختلاف بازی افزایش پیدا نکند. در این میان استقلال هم چند موقعیت ایجاد کرد اما هیچکدام از این فرصت‌ها نتوانست به گل تبدیل شود. تا دقیقه‌های پایانی بازی هم اشتباهات خط دفاعی استقلال پابرجا بود اما این تیم قطری هم نتوانست از این فرصت‌‌ها به خوبی بهره ببرد. پس از 11 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم استقلال در نهایت با نتیجه 2 بر صفر از السد شکست خورد. 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/253462/سرخابی‌ها-در-پیروزی-ناکام-بودند-