با ارسال پیامی به همتای قرقیزستان
 
پزشکیان سالگرد استقلال قرقیزستان را تبریک گفت
 

 

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «صادیر جاپاروف» رئیس‌جمهوری قرقیزستان فرارسیدن سالگرد استقلال این کشور را تبریک گفت.
وی در این پیام آورده است: بر این باورم که روابط مبتنی بر احترام متقابل جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان به نفع مردم دو کشور، بیش از گذشته تقویت و توسعه می‌یابد.
رئیس‌جمهور در ادامه این پیام افزوده است: در دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران، توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه در اولویت سیاست خارجی قرار دارد.

پیام‌های تبریک پزشکیان به پادشاه و نخست‌وزیر مالزی
همچنین مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز ملی مالزی را به پادشاه و نخست‌وزیر و همچنین مردم این کشور تبریک گفت.رئیس‌جمهور در پیام تبریک روز ملی مالزی به عالی‌جناب سلطان «ابراهیم ابن اسکندر» پادشاه این کشور آورده است: «اطمینان دارم مناسبات برادرانه جمهوری اسلامی ایران و مالزی همچنان موجب تحکیم و همبستگی امت اسلامی خواهد بود.»وی همچنین در پیام تبریک خود به «داتو سری انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی ابراز اطمینان کرده است که در پرتو پیوندهای مشترک اسلامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دو کشور، روابط دوستانه بیش از پیش مسیر رشد و تقویت را در راستای منافع فیمابین و نیز امت اسلامی حفظ کند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/251699/پزشکیان-سالگرد-استقلال-قرقیزستان-را-تبریک-گفت