گزیده خوانی
 

 

  کاهش صادرات نفت ایران به زیر یک‌میلیون بشکه| رویترز از کاهش صادرات روزانه نفت ایران به زیر یک‌میلیون بشکه در نخستین ماه از‌ سال ۲۰۱۵ میلادی گزارش داد.

   انعقاد توافقنامه ترجیحی بین ایران و هند| ولی‌الله افخمی‌راد رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با معاون وزیر صنایع هند با تأکید بر این‌که انعقاد توافقنامه ترجیحی باید در دستورکار هر دو دولت قرار گیرد، گفت: با انعقاد توافق ترجیحی در مورد برخی اقلام کالایی که مورد توافق دو طرف است، افزایش حجم تجارت دو کشور هدف‌گذاری می‌شود.

 مذاکره سازمان خصوصی‌سازی با متقاضیان سرخابی| جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی از انجام مذاکرات با متقاضیان سرخابی، سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش خبر داد و گفت: قرار است فردا یکشنبه نوبت دوم آگهی عرضه سرخابی در
 6 روزنامه کثیرالانتشار منتشر شود.

 پیش‌بینی قیمت خودرو در ‌سال 94| فعالان بازار خودرو معتقدند که افزایش قیمت خودروها و پایین آمدن قدرت خرید مردم باعث بی‌مشتری ماندن برخی از خودروهای عرضه شده در این بازار شده است. به گفته فروشندگان، هم‌اکنون میزان عرضه برخی از خودروها در بازار بیشتر از تقاضای این محصولات است و این موضوع باعث ایجاد رکود در بازار آزاد شده است.

  عرضه ۳۰میلیون لیتر بنزین و گازويیل پاک| حسین آقایان مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به عرضه روزانه ۳۰‌میلیون لیتر بنزین و گازويیل یورو ۴ در کشور، گفت: عرضه گازويیل اروپایی در شیراز و اهواز
 آغاز شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25149/گزیده-خوانی